Skip to main content

Het is inmiddels december en KPN gaat gewoon door. Nu dreigen ze met een deurwaarder voor een bedrag van 107 euro. Direct betalen anders komen er incassokosten bij! Het abonnement hebben ze eindelijk en veel te laat geroyeerd.

Ik heb KPN gevraagd om een specificatie, maar verwacht daar niet veel van.

Wat kan ik nu doen?

  1. Weer de hele discussie aangaan? Ze reageren nergens op.
  2. Betalen om vh gezeik af te zijn?
  3. Niet betalen, ik woon nl niet meer in Nederland en heb me uitgeschreven.

 

 

 

Hallo @Eric in Zambia. Ik heb ook het eerdere topic doorgelezen en dat de opzegging destijds opnieuw is doorgegeven. Er was geen eerdere opzegging zichtbaar en de opzegging is per 20 september jl. uitgevoerd. De facturen die nog openstaan zijn voor deze datum en moeten daarom nog wel worden voldaan. Ik raad je daarom toch aan om deze facturen nog te voldoen. Als je wilt kan ik de facturen die nog openstaan per e-mail nasturen. Geef het vooral aan als je dit wilt. 


Dus de KPN bepaalt wanneer ze zin hebben om een contract door te halen? Al in april 100 euro verbeld met jullie dramatische call desk. Zij zouden het doorvoeren! Vervolgens verhogen jullie het tarief, boeken nog wat extra kosten en mikken het naar een incassobureau.

Vandaag ontving ik email vh incassobureau. Op het adres waar ik al lang niet meer woon… 

Ga graag een rechtzaak aan! In Mozambique.

 

En zal dan tevens de kosten die ik heb gemaakt (belkosten vanuit Afrika naar jullie hopeloze call centre claimen).

Maar stuur eerst een specificatie, want daar wacht ik al maanden op!