Skip to main content

Als je een nieuwe abonnement aan gaat bij kpn kan je kiezen voor korting of Wi-Fi  versterker 

En dat snap ik op zich wel want ze willen graag nieuwe abonnementen 

Maar als je al jaren een abonnement heb krijg je alleen elk jaar een verhoging 

En als je aan geeft dat de Wi-Fi slecht is 

Woord je er op gewezen dat je een Wi-Fi versterker voor 99 euro kan kopen 

Vind dat best duur 

Niet idereen kan dat betalen

Dat houd dus in dat KPN niet echt veel voor bestaan de klanten doet 

Daar zijn de meningen over verdeeld. 
KPN gaat de kosten van “gratis” producten natuurlijk via het abonnementsgeld terugleggen bij de trouwe klanten. 
Sterker nog, de support daarvoor wordt ook doorbelast. 

Dus een sigaar uit eigen doos: die mogen ze houden wat mij betreft. Dan kies ik liever zelf. 


Dat snap ik.

Maar de kosten klanten worden Wel steets duurder 


Hallo @Gelukkig KPN heeft maandelijks acties voor bestaande klanten, houd daarvoor de nieuwsbief in de gaten of abonneer je op de nieuwsbrief.

De KPN versterkers kun je eventueel via de wifi-manager voor de helft kopen als je er voor in aanmerking komt.

Via de webshop zijn de witte versterkers en de Experia versterkers (de zwarte vierkante) in de uitverkoop, zie onderstaande link:

https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/internet/draadloos/


Hallo @Gelukkig  sommige mensen kopen omdat ze korting krijgen anderen willen graag een goed product. Ja het is typisch Nederlands dat wij daar op kicken (Hebben we eens bewezen gezien bij keuringdienst van waarde”). We kijken niet hoeveel het kost. Hoe er met die eerste maanden korting wordt omgegaan door de Nederlandse media is voor mij echt belachelijk. Als KPN het de eerste dag gratis zou geven, komt dat waarschijnlijk in de media met “Bij KPN nu gratis Internet en TV”

Laten we in Nederland eens volwassen worden. Persoonlijk zie ik liever dat KPN van al die onzin af stapt, Laten ze maar een goed product leveren en kwa Internet en TV doen ze dat momenteel uitstekend in mijn opinie. 


Dat snap ik ook wel 

Maar er zijn ook mensen die het moeilijk kunnen betalen 


Dat snap ik ook wel 

Maar er zijn ook mensen die het moeilijk kunnen betalen 

Hallo @Gelukkig dan kun je eens kritisch naar je huidige pakket kijken en kijken of daar niet wat ‘toeters en bellen’ geschrapt kunnen worden, dan wordt het ook goedkoper.

Of overstappen naar een goedkopere provider, als het echt niet meer uit kan bij KPN.

 


Tsja,... Zoveel mensen zoveel wensen,... 

Voor een goedkoop abonnement zul je moeten overstappen. Geen enkele provider garandeert 100% WiFi. Je betaald voor het signaal tot in het modem. Dat er wifi bij zit is mooi meegenomen.

Wil je je bereik vergroten voor in huis een goede ontvangst, zul je toch in je eigen netwerk moeten investeren.

Providers bieden genoeg oplossingen om je te helpen met je WiFi, maar ze zijn geen filantropische instelling.

Pas je verwachting aan, voldoet die niet aan je wensen, kun je besluiten over te stappen. Al is de vraag of de hulp elders beter of slechter is qua oplossingen. Enigste geboden voordeel bij overstappen is een eventuele welkomstkorting. De rest is afwachten.

Los van het financiële plaatje, denk in oplossingen. Niet in onmogelijkheden.