Skip to main content

Toen ISDN opgeheven werd, kregen we een KPN EEN contract daarvoor in de plaats. Voorheen waren de clouddiensten inbegrepen. Bij KPN EEN werden die los gefactureerd.

Het bedrijf is inmiddels overgenomen waardoor we KPN EEN hebben verhuisd met contractovername. Niet wetende dat de clouddiensten dan niet automatisch mee verhuizen. 

Na, zonder succes, een aantal verhuis/overname pogingen gedaan te hebben zijn de clouddiensten inmiddels weer KPN EEN geïntegreerd. Nu moeten we dus een KPN EEN contractovername doen naar het nieuwe bedrijf, die dus al een KPN EEN abonnement hebben.

We hebben getracht via, bellen, mailen etc om KPN zakelijk aan te zetten die clouddiensten te integreren bij de nieuwe partij. Echter zonder succes. De aangemaakte tickets worden iedere keer door KPN gesloten zonder oplossing nog uitleg waarom het ticket gesloten wordt.

Ik had er op een gegeven moment genoeg van en wilde het abonnement telefonisch opzeggen. KPN vertelde me echter dat dan de e-mail adressen niet meer werken. Nu betaal ik voor het gebruik van de e-mail adressen van de nieuwe partij. Zou echter niet willen dat daar ineens geen mail meer binnen komt. 

Heeft iemand advies hoe ik hier mee om moet gaan?

KPN ÉÉN valt onder KPN Zakelijk. Je bent hier bij de consumenten afdeling. Hier kunnen ze niet bij die administratie.

Het lijkt me het best je vraag bij Zakelijk te stellen:

Zakelijke forum: zakelijkforum.kpn.com .

Tel. nr. Zakelijk: 0800-0403

Website Zakelijk http://www.kpn.com/zakelijk .