Skip to main content

Goedemorgen,

Enige tijd geleden belde ik met de klantenservice, omdat ik nieuw e-mailadres heb en mijn oude e-mailadres niet meer in gebruik zou zijn (e-mailadres bestaat inmiddels niet meer) en ik nog steeds correspondentie ontving op mijn oude e-mailadres (ik had mijn e-mailadres gewijzigd in MijnKPN, alleen dit bleken twee afzonderlijke wijzigingen te zijn waarvan de correspondentie alleen door KPN gewijzigd kan worden). Dit is toen aangepast.

Helaas is dit niet goed gegaan en gebruikt KPN nog steeds mijn inmiddels niet meer bestaande e-mail adres om correspondentie te versturen. Blijkbaar krijgt KPN ook geen melding dat het e-mail adres niet meer bestaat.

Ik probeer het nu dus op deze wijze: Kunt u mijn e-mailadres voor correspondentie wijzigen? Ik heb alle gegevens in mijn account profiel gezet.

Met vriendelijke groet,
Sandra

Hi @Sandrakpn, welkom hier. 

Dankjewel voor het invullen van de gegevens. Ik heb dit nu voor je aangepast, binnen 1 dag wordt het verwerkt. Komt dus helemaal goed! 


Hartelijk dank!


Hi @Sandrakpn, welkom hier. 

Dankjewel voor het invullen van de gegevens. Ik heb dit nu voor je aangepast, binnen 1 dag wordt het verwerkt. Komt dus helemaal goed!



Goedemiddag Alex,
Hartelijk bedankt! Ik heb de bevestigingsmail ontvangen.


Reageer