Skip to main content

KPN gebruikt verkeerd emailadres van mij, wat binnenkort komt te vervallen, terwijl in Mijn KPN wel het juiste emailadres van mij staat.
Het betreft een bevestigingsemail van de contractsverlenging van KPN naar mij, naar aanleiding van mijn online contractverlenging.

Hoi @PepMar. Je geeft aan dat in MijnKPN het juiste e-mailadres staat. Alle mailtjes vanuit KPN worden hiernaar verzonden. Wanneer je alle mailtjes liever op een ander e-mailadres ontvangt kan je dit dus aanpassing in MijnKPN

 


Hoi Vikash,

Dat alle emails vanuit KPN naar het e-mail adres wat in “Mijn KPN” staat gestuurd wordt klopt dus niet.

De bevestiging van contractsverlenging is verstuurd naar mijn oude, binnenkort opgeheven, emailadres.

Ik heb een tijd geleden dit oude emailadres gewijzigd naar mijn huidige emailadres.


Hoi Vikash,

Dat alle emails vanuit KPN naar het e-mail adres wat in “Mijn KPN” staat gestuurd wordt klopt dus niet.

De bevestiging van contractsverlenging is verstuurd naar mijn oude, binnenkort opgeheven, emailadres.

Ik heb een tijd geleden dit oude emailadres gewijzigd naar mijn huidige emailadres.

 

@PepMar Dat is vreemd. Je kan in dat geval het beste contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402). Zij kunnen je verder helpen hierin na een verificatie.  


Reageer