Skip to main content

Ik ben overgestapt van KPN glasvezel naar Odido glasvezel.

Ik zou 3 juni overstappen. Op 3 juni ben ik idd door KPN afgesloten.

Odido is vanaf 11 juni gaan leveren. Dit heeft Odido blijkbaar vandaag aan KNP gemeld. 

Nu geeft KPN aan dat ik sinds vandaag ben overgestapt en dat ik tot vandaag moet betalen!

Lekker bezig KPN 3 weken betaald krijgen voor niks!! Dat is een lekker verdienmodel…

Bellen met de klantenservice levert alleen op dat ik contact moet opnemen met Odido. 

Hoi @Tebbie09, welkom op onze community! Allereerst, wat balen dat je 3 weken zonder diensten hebt gezeten! Ik kan me voorstellen dat dat erg vervelend is en dat je er nu ook nog voor moet betalen is wel zonde.

In principe regelt bij problemen met de overstapservice de nieuwe provider de vergoeding, heb je daar ook al contact mee gehad?


Ja Odido gaat vergoeden, maar het gaat mij meer om de KPN. KPN laten ex klanten betalen voor iets wat niet geleverd word. 

Jullie sluiten mij af. Stop dan ook het abonnement per afsluitdatum (ik krijg ook niks meer he) en jaag de concurrent niet op onnodige kosten en om vervolgens te verschuilen achter de overstapservice waardoor ik weer moeite moet doen om mijn geld terug te krijgen.

Dat is mijn mening en die wilde ik even geventileerd hebben!


Daar kan ik me zeker wel wat bij voorstellen, dit is ook wat krom hoor. Als het andersom was geweest hadden wij het vergoed, maar het is natuurlijk altijd vervelend om van het kastje naar de muur gestuurd te worden.
Sorry voor het ongemak!


Reageer