Skip to main content

Ook ik heb in oktober deze aanbieding ontvangen. Inmiddels 3 facturen ontvangen voor het bedrag zonder korting. Bij de eerste factuur dacht ik dat het nog verwerkt moest worden, maar na de tweede hoge factuur contact opgenomen met KPN. Lang verhaal kort, het zou geregeld worden. Nu wederom een factuur zonder korting ontvangen. Weer gebeld en een nieuw contract met een (andere) korting voor slechts 3 maanden in de mail. Hoe kan ik de beloofde korting voor een jaar alsnog krijgen?

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt (oorspronkelijk topic)

 

Wat zuur dat eerst is aangegeven dat de korting volgens die aanbieding geregeld zou worden, om dan vervolgens maar 3 maanden korting te ontvangen 😕 Ik snap wel waarom het zo gegaan is: de aanbieding die je ontvangen hebt komt niet voor in de bestelprogramma's, waardoor de collega's van de telefonische klantenservice dit niet voor je kunnen bestellen. Via het forum kan ik dit ook niet voor je oplossen, daarom wil ik je aanraden om opnieuw te bellen zodat hier een klacht voor aan kan worden gemaakt. Vanuit de klachtenafdeling kan dit dan hopelijk nog weer recht worden getrokken!


Reageer