Skip to main content

KPN heeft na opzegging alsnog een maand in rekening gebracht nadat ik naar het buitenland verhuisd ben. Ik ga niet bellen want wachten en bellen kost meer dan de maandlasten en de chat heeft geen menselijke medewerkers en geeft alleen aan het eind een telefoonnummer.

Wellicht kan iemand contact opnemen om e.e.a. recht te zetten. Mijn email is bij jullie bekend.

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hi en van harte welkom op ons forum @Rene20! Door drukte zijn we niet eerder bij je topic aangekomen. Anders zou ik zeggen, de beller is sneller, maar ik snap dat je dat vanuit 't buitenland niet wilt doen. 

Als je jouw abonnement opzegt wanneer er net een factuur is klaargezet, dan wordt er inderdaad nog eenmalig ‘als normaal’ geïncasseerd. Dat gebeurt vaker en we raden het af om deze incasso te storneren. De reden daarvan is dat je altijd een maand later de slotnota ontvangt. Zo gauw het abonnement helemaal opgezegd is, wordt de slotnota opgemaakt. Als je dus teveel betaald hebt, zoals in jouw geval, worden de teveel betaalde kosten daarop automatisch verrekend en krijg je dit van ons terug.


Dank voor de reactie maar zoals gezegd is -na- de opzegtermijn -nog- een termijn in rekening gebracht.

Zoals eerder gevraagd graag even contact per email om het snel op te lossen. Het argument dat dat onhandig is staat op losse schroeven want hier hebben we ook één op één contact.


@Rene20 Zelf kan ik je hier helpen via het forum. We hebben niet de mogelijkheid om per e-mail contact met je op te nemen. Andere manier zijn zoals al genoemd telefonisch, of bijvoorbeeld via Facebook Messenger. 

Wat jouw opzegging betreft, ik raad je aan om de bevestiging van je opzegging goed te controleren en om na te kijken of je de slotnota al binnen hebt. Die ontvang je altijd pas een maand later, waarop eventueel teveel betaalde abonnementskosten worden verrekend. Als de situatie anders in elkaar steekt, deel het dan vooral, dan wordt het gemakkelijker om je verder te helpen.


Sorrie Alexandra, ik ga niet in het openbaar mijn details delen. Ik ben geëmigreerd, heb dat met documentatie doorgegeven en wat jullie nog naar het oude adres sturen zie ik niet. Als jullie het niet willen oplossen met een eenvoudige persoonlijke email waarin ik wel de details kan doorgeven, dan is het maar zo. Ik heb er in ieder geval alles aan gedaan om contact te leggen maar ik ga niet à €2 per minuut bellen om eerst 20 minuten in de wacht te staan en dan iemand te spreken die niet direct alles kan regelen.