Skip to main content

Per abuis heeft u de opzegging op 24 juni gezet, terwijl ik per 3 april mijn abonnement heb opgezegd. Ik heb een automatisch gegenereerde mail ontvangen dat per 3 mei de dienstverlening stopt. Omdat ik geen andere bevestiging dan onderstaande mail kreeg en er  wel abonnementsgeld werd afgeschreven na de termijn van 1 maand heb ik twee keer met KPN gebeld. De eerste keer werd mij verzocht nog even te wachten omdat de afrekening en de betaling elkaar wel eens passeren, wat later weer wordt gecorrigeerd. Toen de eindafrekening alsnog achterbleef heb ik nogmaals gebeld. In dat gesprek ik gevraagd om de bevestiging van mijn oorspronkelijke opzegging en mij verzekerd dat alsnog alles zou worden rechtgetrokken. Het door abonnementsgeld over mei/juni dat ik heb laten terugstorten hoefde ik niet alsnog te betalen. Nu krijg ik een bevestiging van opzegging per 24 juni as. Dus betaal ik anderhalve maand te veel. Gisteren weer gebeld en omdat het gesprek warrig verliep en ik nu wel de facturen eerst miet betalen heb ik gevraagd de telefonisch gemaakte afspraken per mail te bevestigen. Dat is mij toegezegd, maar tot op heden niets ontvangen. 

Goed dat je het hier verteld.  Een moderater gaat hier reageren. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze voor je aan de slag.  De wachttijd is een dag of twee. 


Profiel aangevuld. De informatie over de apparatuur heb ik niet bij de hand. Ben inmiddels verhuisd en de spullen zitten in een doos. 


Hoi @Mimietjes, welkom. 

Jammer dat je weggaat. Ik heb dan ook meteen even gekeken. Enige wat ik zie is de opzegging die 25-05 is gedaan. Die staat inderdaad op 24 juni. Verder zie ik geen eerder contact of wat dan ook over een opzegging. 

Heb je een screenshot van de betreffende mail? En hoe heb je de opzegging aangevraagd? Want een opzegging gaat altijd telefonisch namelijk. Zonder telefonisch contact kan het abonnement Thuis niet opgezegd worden. 


 

Admin: afbeelding verwijderd i.v.m. privacy


Zoals uit de mail blijkt kan er wel digitaal worden opgezegd. 


beter niet al die persoonlijke gegevens posten, daar kan misbruik van worden gemaakt. Binnen een uur kun je het nog wijzigen.


Hoe krijg ik het weer weg?


Hallo @Mimietjes . 

Klik op de drie puntjes rechtsonder jouw bericht en dan ‘Bewerk’. Afsluiten met ‘Opslaan’.


Gedaan maar ik zie het nog staan. 
 


Gedaan maar ik zie het nog staan. 
 

Heb je wel de plaatjes geselecteerd en dan gewist 😉 ?


Waar staat optie wissen? Ik zie deel, zet in foto’s of kopieer. 


Wat een waardeloze manier van zaken doen. 


Kan ik kon het niet weg laten halen 


Ik heb de KPN moderators al gewaarschuwd, die halen het straks wel weg.


Super!


Ik heb het verwijderd hoor. 

Ik zie inderdaad dat je 3 april hebt opgezegd voor 3 mei. 

Dat is dus niet goed verwerkt. Wat ik dan ook wil voorstellen is om het abonnementsgeld van 3 mei tot 24 juni wil vergoeden.

Staat er nog wat open na 24 juni, dan wordt dat vergoed op de slotfactuur die je in juli zal ontvangen. 


Thx


Het staat er in hoor, je zal het bedrag op volgende factuur in mindering zien.