Skip to main content

goedemiddag,

 

op 19 oktober heb ik van KPN een bevestiging van opzegging gekregen. Abonnement stopt dan per 18-11. Vervolgens  sturen ze een email dat het abonnement beeindigd wordt per 19-12. Ik heb deze email nu pas goed gelezen omdat ze weer hebben afgeschreven voor de periode 07-12 tot 07-01.

Ik verwacht nog een stukje maand november terug en ze presteren het om nog een keer af te schrijven. Ik wil dat dit hersteld wordt,. klantenservice zegt niet te kunnen helpen en de eindfactuur af te wachten die pas in januari komt. Hoe kan ik dit laten corrigeren?

Hoi @Louis444 .  Je betaalt bij KPN altijd een maand vooruit. 

Als jij zwart op wit hebt dat de einddatum 18-11 is, zal alles daarna gecrediteerd worden. 

Dit proces is geautomatiseerd en ik kan niks bespoedigen. 


Als ik opgezegd heb per 18 oktober,  dan moet het contract  per 18 november beëindigd worden of ben ik nou gek. Met een maand opzegtermijn.


Klopt maar kpn heeft twee maanden de tijd om de slotnota te maken.  Staat in de voorwaarden en daar ben je mee akkoord gegaan.  De volgende faktuur is de slotnota. 


Ik heb een mail waarin KPN de ontvangst van de opzegging heeft ontvangen op 19-10. Vervolgens sturen ze een mail met de opzegging per 19-12. Dit klopt niet en had 19-11 moeten zijn. Vandaag een mail ontvangen dat we vanaf vandaag het internet niet meer kunnen gebruiken. Kennelijk gaat er iets niet goed!

Hoe kan ik een klacht indienen want bij de klantenservice helpen ze niet!


Er is maar een partij die hier beslissingen in neemt. Dat is de afdeling retentie.

Je kunt ze bellen via 0800 0402 (inspreken: “Ik heb een vraag over opzeggen” ).  Daar helpt een collega je verder. 


dankjewel, als het goed is heeft Maikel het opgelost!


Ik zie een notitie over een creditering, @Louis444 . Dus het ziet er goed uit. 


Top bedankt!