Skip to main content

 

Geachte KPN,

 

 

Aangezien jullie geen e-mail hebben doe ik het zo. Op 19-10-2023 sloot ik bij u een internet-pakket af. Volgens het contract zou ik vanaf 19-10-2023 gebruik kunnen maken van de diensten die bij het abonnement horen. Maar dat was niet zo. Ik heb hier meerdere malen contact over genomen, maar de klantenservice lost het probleem niet op. Er is een monteur langs geweest, maar die kon het probleem niet oplossen. Volgens hem kwam de wegvallende internet door het wifisignaal van mijn  buren? Ik heb zowel draadloos als bekabeld last van wegvallende internet. Hij adviseerde wifi-boosters, die heb ik aangeschaft maar het helpt absoluut niet. Wat heeft bekabeld internet ook te maken met signaal van mijn buren? Ik heb vandaag wederom gebeld, omdat ik eergister een stroomstoring heb gehad en mijn internet sindsdien helemaal wegvalt. De KPN-medewerkster vertikte het om mij verder te helpen met een nieuwe modem, zij wou perse een monteur sturen terwijl er al een monteur is geweest op 31-10-2023 08:00 . Die monteur heeft geen notitie achtergelaten voor zijn collega's waardoor dame van de klantenservice opnieuw een monteur wou sturen. Wat ik ook asociaal vond, want ze dondersgoed weet dat er al een monteur is geweest. Naar mijn gevoel wou ze het probleem niet grondig analyseren door een monteur te sturen. Tot op vandaag werkt de dienst niet zoals afgesproken. Ik kan geen optimaal gebruik maken van de internetdiensten. U moet de diensten leveren zoals afgesproken. Doet of kunt u dat niet? Ook niet nadat ik u een redelijke termijn geef om  het probleem op te lossen? Dan heb ik recht om het abonnement te ontbinden. Dit betekend dat ik KPN niet meer hoef te betalen en u geen diensten meer hoeft te leveren. Dit staat in het Burgerlijk Wetboek, boek 7. U kunt deze wet vinden op de website www.wetten.overheid.nl. De ACM houdt toezicht op deze regels, zie www.acm.nl. 

Met deze brief geef ik u een laatste kans om binnen 2 weken mijn klacht en probleem op te lossen. Doe u dat niet? Ontbind ik het abonnement. 

Ik ontvang graag binnen 2 weken per post of per e-mail een terugkoppeling. 

mvg,

I el Adnani

Het is een heel verhaal @Ikkie EA maar hoe weet je zo zeker dat het probleem ligt in het kpndomein? Uitval wordt meestal veroorzaakt door iets na het modem bijvoorbeeld door een draadbreuk of een omvormer van zonnepanelen of een verkeerde switch.  Ik ben benieuwd. 


Dit gaat neem ik aan om een Box12 modem? Zie je die compleet opnieuwe opstarten als de verbinding wegvalt?

Betreft het een koper of glasvezelverbinding? Indien glasvezel,  heb je dan toevallig dit glasvezelkastje?