Skip to main content

KPN dreigt mobiel telefoon (na overstap met nummerbegohoud) af te sluiten vanwege niet betalen. De reden dat niet is betaald is dat de factuur niet terecht is. Overstap naar kpn zou oorspronlelijk plaatsvinden opĀ 1 november (2023). Vervolgens 15 november, vervolgens 1 december, en later toch maar 1 NOVEMBER. Maar de HELE MAAND November (2023) is in het geheel GEEN SERVICE geleverd (geen enkele mobiele functie werkte!!!!!! FOUT in facturatie, werd mij begin december verteld. En de factuur zou gecrediteerd worden.Ā TOCH DREIGT KPN MET AFSLUITING ONDANKS OVERLEG EN UITLEG VAN DE SITUATIE!! In verleden (begin november / ongeveer 1ste week van november)Ā telefonisch contact met KPN medewerkers gehad en KPN medewerker zou de factuur kredieteren. IS NIET GEBEURD. Meer dan eens langs deze weg contact geprobeerd maar de wachttijden zijn sindsdien steeds "te lang" om reden waarvan de verbinding door KPN zal wordenĀ verbroken.

IS KPN NU ************ ECHT EEN CRIMINELE ORGANISATIE GEWORDEN WELKE ONDER PRESSIE GELD PROBEERT AF TE TROGGELEN, OF IS HET NOG STEEDS EEN BEDRIJF DAT SIMPELWEG NIET FUNCTIONEERD!????? Ā NEEM EINDELIJK EENS EEN KEER CONTACT MET MIJ OP, KPN!!!. Ā Ā 
Ā 

Admin: tekst aangepast in verband met grof taalgebruik
Ā 

Je komt hier voor het eerst en dan meteen een grote waffel.Ā  Pas je taalgebruik aan dan kan er verder gepraat worden.Ā 


De factuur niet betalen leidt alleen maar tot grote en grotere problemen!!

Want bij een betaal achterstand kan er ook niets aan/met het foute bedrag gedaan worden. Dus: eerst betalen. En de achterstand wegwerken.

Daarna kan er worden gekeken naar de factuur. En als het te hoog was krijg je het teveel betaal gewoon terug natuurlijk. Maar storneren / niet betalen is het resultaat: 0,0. Je bereikt er alleen maar het tegendeel mee.

Met het risico dat je onbeschoft/boos de medewerker te woord staatā€¦Ā het telefoonnummer is 0800-0402. Gratis nummer. Vraag naar afdeling Collections.

Succes en sterkte.


Om hoeveel geld gaat het, 1 maand mobiel abonnement kosten?


Peter G. Je hebt duidelijk mijn bericht niet gelezen of niet begrepen. Het gaat NIET om achterstand of een weigering van een reguliere faktuur. KPN heeft bij nummerovername op een nieuw contract meerdere steken laten vallen hetgeen resulteerde in een situatie waarin ik ruim een maand (de eerste maandĀ  van het contract) letterlijk totaal geen service kreeg in welke vorm dan ook. Dwz bellen, gebeld worden, internet, sms. Letterlijk niets werkt. Dus FEITELIJK begon het contract ruim een maand later. Ik ben niet bereid te betalen wanneer niet wordt geleverd. Iemand die dat wel doet, moet niet in zaken gaan.

Als ik jou faktureer voor levering van goederen of diensten die niet zijn geleverd, zal jij, neem ik aan, dat ook niet betalen.Ā  Zonder levering geen betaling.

Natuurlijk heb ik ook daarna 0402 gebeld. De eerste paar keer heb ik een medewerker aan de lijn gekregen maar die leken niet te snappen waarom het niet werkte.Ā Beloofden het probleem te onderzoeken, op te lossen. Zonder resultaat. Na een paar keer gebeld te hebben en toezeggingen dat het contract ā€œzo spoedig mogelijkā€ geactiveerd zou worden (zoals hierboven genoemd) was niets opgelost.Ā VervolgensĀ Ā kreeg ik geen medewerker meer aan de lijn; in plaats daarvanĀ de automatische boodschap ā€œprobeert u het later nog eens.ā€ Kan in de afgelopen paar weken te maken hebben met de feestdagen, maar gezien de beschreven situatie had daarvoā€™oā€™r allang een oplossing geboden moeten zijn.

Contract met KPN aangaan is duidelijk een slechte keuze gebleken. In mijn werk heb ik met heel wat diverseĀ bedrijven contracten en samenwerking gehad. Zelfs bij kleine en beginnende bedrijven heb ik niet zo n slechte service gehad. In mijn ervaring spant KPN de kroon daar waar het gaat om slechte service.

Ā 


Hallo @GeepersĀ ,

KPN gaat niet zelf contact met jou opnemen. Twee adviezen:Ā 

Betaal direct de openstaande facturen om zo afsluiting te voorkomen. Ben je eenmaal afgesloten, dan ga je alleen maar meer kosten krijgen.Ā 
Ā 

En bel zelf weer met 0800-0402. Spreek in ā€œfactuurā€ en blijf aan de lijn.Ā 
Ā 

Je kunt hier je verhaal plaatsen, maar dat gaat jou niet helpen. Bel daarom zo snel mogelijk zelf met KPN zodat dit probleem verholpen kan worden.Ā