Skip to main content

We zijn verhuist naar het buitengebied en hebben een internet buiten abonnement 100 mbit. Helaas is de kabel beschadigd en is er geen stabiele verbinding mogenlijk. Kpn monteurs zijn geweest en hebben een klacht gestuurd waarnaa backoffice contact zou opnemen met mij als klant voor de verdere afhandeling.

Klantenservice kan de communicatie van de monteurs niet zien en blijft nieuwe monteurs sturen. Het probleem uitdragen en komt met tips als een antenne toevoegen. Maar ze kunnen/willen mij niet doorschakelen naar backoffice. Dit geeft een enorme  irritatie bij mij. Maandelijks blijft er een fors bedrag afgeschreven worden zonder levering van dienst. Ik heb al maanden geen of instabiel internet.

Hoe kan ik mijn gelijk halen? Moet ik nu kontakt opzoeken met consumenten programma's rechtsbijstand of kan ik gewoon met iemand van kpn het contract ontbinden en over finantiele tegemoetkoming praten.

 

Mvg Rene 

Hoi @Frans Bakker . Zo te zien loopt er een officiële klacht en is er contact met jou gezocht. Er is een KR medewerker toegewezen en de zaak loopt. 

Daar gaan we op het forum niet tussen zitten.  Ik hoop dat jullie er onderling uit gaan komen!


Is er een alternatief beschikbaar? Ziggo? Of glasvezel van een andere partij? Delta bijvoorbeeld?Â