Skip to main content

 

KPN kan niet leveren op nieuw adres.

Ik ga volgende maand verhuizen, maar KPN kan mijn thuis abbonnement niet leveren op het nieuwe adres (er is geen koper aamsluiting, en nig geen glasvezel aansluiting), ik heb hier over 2x gebeld met de klanten service echter kunnen ze mij niet goed uitleggen wat te doen.

Ik zit midden in het contract, en aangezien KPN niet kan leveren op mijn nieuwe adres en het ook nig niet bekend is wanneer KPN de glasvezel aanzluiting gaat uitrollen zit ik met een abonnement die ik niet kan gebruiken, ik zal dan dus het abbonnement moeten opzeggen om dat KPN niet kan leveren en ik niet wil betalen voor een service die ik niet kan afnemen. Maar de personen die ik heb gesproken van de klantenservice kunnen mij niet vertellen wat ik nu moet doen en hoe dat in zijn werk gaat. Kan iemand mij uitleggen wat ik nu moet dien, ik zit midden in het contract.

Bel nog een keer naar de klantenservice en spreek in ik ga verhuizen.  Je zal dan doorgestuurd worden naar de betreffende afdeling die dat tot de conclusie zal komen dat er geen aansluiting is. Je contract zal dan kosteloos worden beëindigd. 


Tnks, gedaan en gaat goed komen


Excuses dat ik zo grof in de mond ben. Maar dit is gewoon kletskoek. Ik word kotsmisselijk van het gebel en gemail. Kpn maakt me helemaal zuur en doet gewoon moeilijk. En dan ook nog blijven factureren en verhogen met herinneringen. Als dit niet snel is opgelost ga ik toch echt mijn rechtsbijstand inschakelen.


Maar waarom vertel je dit in het bericht van een ander wat 3 maanden oud is @fubske ?


Waarom niet ? Of ik nou hier reageer of een nieuw topic start kpn leest het toch wel


Waarom niet ? Of ik nou hier reageer of een nieuw topic start kpn leest het toch wel

Als je niet je eigen topic aanmaakt doen ze er niks mee, dus ik zou ff een topic aanmaken en rustig je probleem uitleggen van a tot z.


Reageer