Skip to main content

Vreselijk ben al een maand bezig wij zijn verhuisd maar wij konden geen kpn aansluiting krijgen. Omdat er geen kabel hier lag de monteur gaf het door en dan werd mijn abonnement stop gezetĀ  mu moest dit via een bepaalde afdeling gaan en dan zou het geregeld worden tot nu toe nog steeds niks gehoord maar wel een rekening sturen ik betaal niks als het zover moet komen dan maar voor de rechter ben er helemaal klaar mee ze moeten nu maar eens de boel regelenĀ 

Hoi @djairoĀ 

Welkom op de community van KPN.

Het beste kun jezelf even telefonisch contact opnemen met de afdeling opzeggingen en contractbeheer, om dit te regelen.
Als de monteur hiervan een notitie heeft achtergelaten binnenĀ jouw klantgegevens, kan de medewerker die je te spreken krijgt dit inzien, en jouw opzegging directĀ voor je in gang gaan zetten.

Nu gaan zitten afwachten, lijkt mij geen goed idee, aangezien je abonnement dan gewoon blijft doorlopen, met daarbij ook de maandelijkse betalingen.
Betaling storneren raad ik je af, omdat je dan automatisch in een incassotraject terecht gaat komen, en dat wil je niet lijkt mij.

Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in: OpzeggenĀ en je wordt direct doorverbonden met een medewerker van de afdeling opzeggingen en contractbeheer van KPN.

Telefoonnummers KPN:

• 0800-0402 (Vanaf elke telefoon)
  • 1200 (Vanaf een KPN mobiele aansluiting)

De openingstijden van bovenstaande afdeling zijn:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag geslotenĀ 

Ā 

Hoi @djairo, wat ontzettend rot dat bleek dat jouw abonnement niet met je mee kon naar het nieuwe adres, en dat daarbij het opzeggen van je abonnement zo stroef verloopt.

Ik hoop dat je intussen verder gekomen bent met de tips van Michel hierboven. Bellen met onze klantenservice is inderdaad het beste, omdat we hier via deze community geen abonnementen kunnen stopzetten. Hopelijk is het intussen geregeld, en anders hoop ik dat 't nu snel voor je opgelost wordt.

Reageer