Skip to main content

Ik probeer de klantenservice te breiken, maar helaas. Ik heb alle gesprekken opgenomen waarbij duidelijk is dat het niet werkt. 

IK zal mijn betelling compleet annuleren en dit in een winkel regelen, aangezien het via KPN klantenservice absoluut niet gaat. Vreselijke service!

Dat is misschien wel het beste. Uw relatie met kpn wil gezien de eerdere topics gewoon niet lukken.  Scheelt misschien een hoop stress.


Hoi Joep, ik ben vast niet de enige. Ik vind dat KPN hier iets aan moet doen. Dit kan toch niet?

Hoe kan het dat ze wel maandelijks kunnen factureren maar verdere service wordt niet geboden? Dat is selectief gedrag. 

Wellicht handig om te investeren in klantenservice.


Probeer maar mensen te vinden die dit willen doen. Het is een vreselijke baan. Daarom zal vaak een mens vervangen worden door een robot. Niet mij keus maar we zullen het er mee moeten doen.


Hoi Joep, KPN mag hier wel wat aan doen. Ik kan klantenservice niet bellen. Maar als je een bestelling wilt plaatsen of je factuur moet betalen, zijn ze er wel. Aftersales is niet te vinden bij KPN.

Ik ben niet eens met "we zullen het er mee moeten doen". Acceptie is het toelaten van dit gedrag. Daarom neem ik graag de tijd om mijn klacht te schrijven, ook via het klachtenformulier. 


Ik probeer de klantenservice te breiken, maar helaas. Ik heb alle gesprekken opgenomen waarbij duidelijk is dat het niet werkt. 

Wat gaat er dan mis? Wat werkt er niet?


Je belt naar KPN klantenservice. Vervolgens moet je iets inspreken. De operator blijkt niets te verstaan. In aansluiting wordt er gezegd: je wordt zo doorverbonden. Desondanks krijg je weer de operator dat of je met ja of nee kunt antwoorden. Ja of nee inspreken komt ook niet aan. Vervolgens wordt je weer gevraagd iets in te spreken en wordt in aansluiting je verbinding verbroken. 

Hierbij, het maakt niet uit wat je inspreekt en of je met ja of nee antwoord. niets lukt!


Zeg tegen de computer dat u een medewerker wilt spreken. Als het goed is komt u dan meteen in de wachtrij te staan waarna u een mens aan de telefoon krijgt.


Goedemorgen @Hatice24 en bedankt voor je bericht!

Ontzettend zuur natuurlijk dat het zoveel moeite kost om in contact te komen met onze klantenservice.

 

Zeg tegen de computer dat u een medewerker wilt spreken. Als het goed is komt u dan meteen in de wachtrij te staan waarna u een mens aan de telefoon krijgt.

Op de manier zoals @Nick83 het beschrijft zou het moeten lukken om iemand te spreken, laat je ons weten of het op die manier wel is gelukt?


Ik ben al jaren een vaste klant van KPN en nu heb ik gelezen dat vasteklanten worden beloond met 

35 euro tarrief voor twee jaar . Wanneer krijg ik hier bericht van ?

Met groet 

Jan

 

 


Ik ben al jaren een vaste klant van KPN en nu heb ik gelezen dat vasteklanten worden beloond met 

35 euro tarrief voor twee jaar . Wanneer krijg ik hier bericht van ?

Met groet 

Jan

 

 

Gewoon de (digitale) brievenbus in de gaten houden. Grote kans dat je daar nooit bericht van krijgt.

 


Beste allen,

ik ben idd met een medewerker verbonden, echter de medewerker wist niet veel en kon mij niet helpen.

Dmv een offciele klacht werd ik door een zeer vriendelijke medewerker teruggebeld 2 dagen geleden. Zij heeft mij een oplossing geboden nadat ze de situatie helder had en het tevens volledig begreep (eindelijk iemand die het begrijpt). Vandaag komt een monteur langs en hopelijk is het probleem hierna opgelost. 

Ik vind het goed dat ik nu geholpen wordt, maar wel jammer dat het eerst via een officiele klacht moet voordat men serieus wordt genomen. 


Hoi @Hatice24 
Als je niets zegt krijg je vanzelf verbinding met een medewerker van KPN.
Dus lukt het inspreken niet, zeg dan gewoon niks en wacht het rustig af.


Beste @huistijger dat heb ik meermaals geprobeerd maar de verbinding werd afgebroken. Ik heb alle gesprekken opgenomen dus kan met zekerheid bevestigen dat "niets inspreken” ook niet werkt. 

Maar goed, nu heb ik een oplossing geboden gekregen en hopelijk is het na vandaag opgelost.


Beste @huistijger dat heb ik meermaals geprobeerd maar de verbinding werd afgebroken. Ik heb alle gesprekken opgenomen dus kan met zekerheid bevestigen dat "niets inspreken” ook niet werkt. 

Maar goed, nu heb ik een oplossing geboden gekregen en hopelijk is het na vandaag opgelost.

Hoi @Hatice24, is de monteur inmiddels geweest en heeft deze het probleem op weten te lossen?


Hoi @JanZ_ yes, het is opgelost en moeders van 80 kan eindelijk weer bellen. Een zeer vriendelijke en kundige monteur thuis gehad. Het was zelfs gezellig. Dit hadden wij nodig sinds alle onopgeloste problemen. Vandaag tevens nog door KPN gebeld om na te vragen of alles goed is gegaan. 

Dit is de service die er altijd zou moeten zijn. 


Hoi @JanZ_ yes, het is opgelost en moeders van 80 kan eindelijk weer bellen. Een zeer vriendelijke en kundige monteur thuis gehad. Het was zelfs gezellig. Dit hadden wij nodig sinds alle onopgeloste problemen. Vandaag tevens nog door KPN gebeld om na te vragen of alles goed is gegaan. 

Dit is de service die er altijd zou moeten zijn. 

Heel fijn om te lezen dat je moeder uiteindelijk de hulp heeft gekregen die ze nodig had en dat de monteur het probleem heeft kunnen verhelpen @Hatice24 :)
Ook heel erg bedankt dat je dit via deze weg nog met ons deelt, dat wordt gewaardeerd!