Skip to main content

Heb al meerdere malen iemand vd klantenservice aan de lijn gehad om mij mijn contractsamenvatting toe te sturen.  Blijkbaar is dit heel moeilijk,  heb mijn overzicht nog steeds niet in de mail ontvangen terwijl het elke keer beloofd wordt.

Hoi @john1970 . Wat vreemd.  Heb je iets verlengd? Of ben je een nieuwe abonnement aangegaan?

Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven? 

Hoe staat het nu trouwens in MijnKPN? 


Je collega heeft mijn abonnement omgezet van alles 1 een compleet naar kpn 200 mbit/s abonnement en was een optie vergeten door te zetten. Dus als jij me het overzicht kan toesturen heel graag


In mijn kpn staat het nog steeds fout. Gaat om het bellen die hoort in mijn abonnement te zitten, bellen vrij altijd , en deze is niet meegenomen


Ik wil wel even meekijken. Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven? 


Ik heb mijn profiel aangepast. Zou je me anders even kunnen bellen

 


Goedemiddag Erwin, ben je er verder mee gekomen. Zit eigenlijk op je antwoord te wachten EN op de contractsamenvatting.

 

Hoor graag spoedig van je


@John970 Dit is geen chat maar een forum, reactie komt vanzelf weer als de moderator het antwoord heeft voor je.


Hoi @John970 .  Leuk je even gesproken te hebben.

We hebben even samen naar die order zitten kijken. Jij zat in een lucratieve propositie waar bel onbeperkt ‘gratis’ was. 

Dat is niet meegenomen en zo te zien ook niet gecommuniceerd.  Mijn advies is om te bellen met retentie en na te gaan of zij dit (zonder kosten) voor jou kunnen aanpassen.

Ik lees graag hoe het afloopt!


Helaas ben ik er met de afdeling Retentie niet uitgekomen, hebben me geen passende oplossing gestuurd. De dame vd afdeling retentie gaat voor mij nu een klacht in het systeem zetten en wordt binnen 3 dagen teruggebeld. Dit heeft me nu al zoveel tijd EN energie gekost dat ik op het punt sta om mijn contract met KPN op te gaan zeggen….


Helaas ben ik er met de afdeling Retentie niet uitgekomen, hebben me geen passende oplossing gestuurd. De dame vd afdeling retentie gaat voor mij nu een klacht in het systeem zetten en wordt binnen 3 dagen teruggebeld. Dit heeft me nu al zoveel tijd EN energie gekost dat ik op het punt sta om mijn contract met KPN op te gaan zeggen….

Jammer om te lezen en ik begrijp je heel goed.  Is er al een reactie gekomen van de klachtbehandelaar?


nee heb nog steeds niets vernomen van jullie klachten afdeling…

 


nee heb nog steeds niets vernomen van jullie klachten afdeling…

 

Nu ik dat hier zo eens bekijk is dat ook niet vreemd. De collega heeft een duidelijk verhaal opgeschreven maar het is niet ingediend als klacht. 

In de tekst staat o.a.: 

. Deze contract samenvatting is nooit gestuurd. Meneer wil graag een oplossing er voor en dient daarom een klacht in.

Was nou de afspraak dat jij zelf die klacht zou indienen of dat zij dat zou doen?


Je collega heeft een klacht in jullie systeem gezet ( wat dus wederom niet goed gegaan is!! ) vertelde ze me aan de telefoon en de klachtenbehandelaar zou binnen maximaal drie werkdagen contact met me opnemen. 

Snap je nu dat dit helemaal de verkeerde kant op gaat zo. Begin het vertrouwen in je KPN collega's een beetje kwijt te raken.

Ik hoop toch echt dat er spoedig iemand van KPN me gaat bellen en met een passende oplossing gaat komen


Ik ga je klacht opnieuw en deze keer juist in het systeem zetten, @John970 .  


Heel graag Erwin, was van plan om morgen maar weer tijd en energie in een telefoon gesprek te stoppen maar wacht nu op een van de klacht afhandelaars. Neem aan dat ze me nu wel deze week nog contact met me opnemen @Erwin_ 


De klacht staat er nu netjes in. Ik heb de tekst van de collega gebruikt want die dekt de lading.

Ik HOOP dat ze jou voor het weekend bellen maar aangezien ‘ie er nu pas in staat kan dat ook over het weekend getild worden :-(

Ik kan je nu in ieder geval garanderen dat ‘ie onder de aandacht komt van onze klachtenafdeling. 


super dank je wel voor het helpen. Heb net een melding gekregen dat ik binnen nu en 5 werkdagen gebeld kan worden. Fingers crossed en hopelijk denken ze met me mee en houden ze zich aan de afspraak die ik heb gemaakt met de dame die mijn abonnement heeft omgezet


Net met een klachtenbehandelaar aan de telefoon gezeten. Ze kunnen niets voor me doen, helaas gaat KPN zo om met trouwe vaste klanten die al jaar en dag klant zijn!!!!! Door een fout van een KPN medewerker ben ik nu genoodzaakt om uit te gaan kijken naar een andere provider! Ik neem jullie dit zeer kwalijk en ga kijken wat ik hier verder nog mee kan / ga doen. Spreek jou Erwin hier niet op aan maar ze wilden geen kant op qua korting of iets dergelijks. Ik ga ten alle tijde er op achteruit. Laat dit een les zijn voor alle kpn klanten om NIET over te gaan stappen naar een nieuw abonnement als je BelOnbeperktAltijd hebt want ze jagen je op kosten omdat dit niet meer in de pakketten zit zoals het in het verleden was. Heel erg jammer dit ben zwaar teleurgesteld in de firma kpn!


Oprecht jammer maar ik snap het wel. Helaas, zoals we toen al bespraken, zijn mijn middelen uitgeput. 

:-(  Dat dingetje waar wij het nog over hadden als plan C  kan ik je denk ik ook niet blij mee maken.  Mocht je dat wel willen, stuur me even een privébericht.