Skip to main content

Na meerdere calls op verschillende dagen en meer dan 30mins aan de lijn lukt het mij niet om KPN Klantenservice te bereiken. Waarom wil ik dat? Om een annulering stop te zetten.  Zou je denken dat KPN dit makkelijker willen maken? Waarom dit niet kan via te app geen idee. Waarom is niemand bereikbaar geen idee. Is er iemand van KPN die mij kan helpen?

Hallo @friesche ,

Op zondag voor 8.00 lukt dat ook niet. 
 

KPN is voor dit soort zaken te bereiken via 0800-0402 op werkdagen tussen 8.00 en 18.00. Op zaterdag tot 17.00. Op zondag gesloten. 
 

Wil je echt vandaag nog iemand van KPN bereiken voor jouw vraag?: Er zijn op zondag enkele KPN-XL-winkels open. Maar dat zal niet direct om 8.00 zijn. 

Kijk hier maar eens: 

https://www.kpn.com/search.htm?q=KPN+xl+winkel+


Het was deze week de drukste week van het jaar. 


O, is daar een duidelijke reden voor ?


Ja, ooit van black friday gehoord?? Ook de week ervoor en erna wordt KPN geconfronteerd met een tsunami aan koopjesjagers. De afdelingen die deze klanten te woord moeten staan behandelen ook annuleringen. 


O ja, was dat vrijdag, wel van gehoord maar gelukkig niets van gemerkt, weer iets om elkaar gek te maken met gedoe om niets.
Er was ergens een elektronica winkel die op die dag dicht bleef.


Zucht


Nu ben ik toch erg benieuwd waar deze laatste bijdrage vandaan komt.
Niet dat de vraagsteller daar mee geholpen is, storingen melden zouden geen last moeten hebben van dit soort koopjes gedoe.


Omdat ik daadwerkelijk een internetstoring had vrijdag en ik had gebeld en mij verteld werd dat het een domino effect is. Het heeft zijn weerslag op alle afdelingen. De storingsdienst kreeg veel telefoontjes over verlenging en aanbiedingen. 


Waardeloos reactie!  Als ik zeg 0800-0402 niet bereikbaar is (lees 3 keer bellen en bijna een uur aan de lijn),  Wanneer ik eindelijk klantenservice bereik wordt mijn probleem “opgelost” tot dat ik het check en kom achter dit is niet opgelost.  Klacht ingediend want ik heb nu een paar dagen tot mijn abonnement afloopt.