Skip to main content

December 2023 heb ik een combi abonnement afgesloten bij KPN, dit zou betreffen: glasvezel internet en een telefoon abonnement. het telefoon abonnement daar kreeg ik een combi korting op en betaalde ipv€ 32,50    €25, so far so good….   maar toen de vriendelijke monteur de kabel niet kon vinden (terwijl kpn hier prima van op de hoogte was want er was immers nog een foto gemaakt waar de kabel zou liggen , deze heeft de monteur mij nog laten zien)

toen is de ellende begonnen en werd ik van het kastje naar de muur gestuurd, hierin nam niemand de verantwoordelijkheid! Kpn wijst naar de glasveseltak (welke heel handig ook KPN heet) en de glasvezeltak wijst naar KPN.

en nu krijg ik ineens het bericht dat ik maar het volledige telefoon rekening moet betalen omdat ik geen gebruik (kan) maken van het complete pakket.  8 maand betaal ik netjes €25 en ineens krijg ik dreigementen! nu betalen of we blokkeren de simkaart…. 

Dit is toch de wereld op zn kop! de klant laten boeten voor een fout die KPN nota bene zelf heeft gemaakt!

Ik neem toch aan dat kpn met een passende oplossing gaat komen want zo ga je natuurlijk niet met klanten om!

Hoi @waar is mijn glasvezel kabel, welkom op onze community!
Wat balen dat het niet lukt met aansluiten, dat de korting zou komen te vervallen is daar nog eens vervelend bovenop!

De combivoordeel korting geldt in principe alleen als zowel een thuis abonnement én een mobiel abonnement is.
In jouw situatie kan het voorkomen dat deze korting automatisch stopgezet is omdat je thuis abonnement (nog) niet actief is. Dat is uiteraard niet de bedoeling.
Ik heb de korting opnieuw voor je aangevraagd, je krijgt hier dadelijk nog bericht over.

Wat betreft de levering, daarover kun je het beste toch even met ons bellen op 0800-0402,
ook als het aanvragen van de korting nu toch niet goed doorloopt kunnen mijn collega's daar een ticket voor aanmaken.


Beste Thomas,

Kijk dat zijn de juiste berichten, echter heb ik (nog) geen reactie ontvangen betreffende de korting?

en het volledige bedrag is ook alweer afgeboekt van mijn rekening… dus er is helaas nog niks veranderd


Ik zie dat de wijziging nog open staat, dat kan nog een paar werkdagen duren. Zodra die verwerkt is krijg je bericht. 


Ik zie dat de korting nog steeds niet aanstaat, ik heb er een ticket voor aangemaakt. Zodra we meer weten hoor je van ons!


Ik lees dat de korting aanstaat en de correctie ingediend is voor de misgelopen korting. Dit wordt op de factuur van de volgende maand verrekend!


Goedemorgen Thomas,

Het was na mijn idee keurig opgelost, echter krijg ik vandaag allemaal dreigementen van kpn via mail en sms…..

 

Beste meneer Van der Bij,

 

U heeft een betaalachterstand op uw mobiele abonnement. Morgen blokkeren wij uw mobiele nummer. Betaal vandaag om ervoor te zorgen dat u kunt blijven bellen, sms'en en internetten.

kan het nou eindelijk eens opgelost worden??


Beste @waar is mijn glasvezel kabel, ik neem het even over van Thomas. Heel rot dat je deze mail nu krijgt! Je kunt het beste toch even telefonisch contact opnemen met ons via 0800-0402. Op de community heb je vooral contact met andere klanten en wij, moderators, zijn niet 24/7 aanwezig. Het kan dus even duren voordat je een reactie krijgt, wat heel vervelend kan zijn in dit soort tijdsgevoelige zaken. Dat gezegd hebbende: mocht je toch willen dat ik er verder naar kijk, kan je dan jouw adres en 06-nummer in je profiel zetten en hier even laten weten dat je dat gedaan hebt?


ik heb eerst het kleine bedrag betaald en deze word met de volgende factuur verekend begreep ik van jou collega

 


ik heb eerst het kleine bedrag betaald en deze word met de volgende factuur verekend begreep ik van jou collega

 

Houd de volgende factuur dan even goed in de gaten @waar is mijn glasvezel kabel. Mocht je tegen die tijd toch nog vragen hebben, laat het dan vooral weten :)


Reageer