Skip to main content

goedemiddag,

 

kort geleden zijn wij overgestapt van ziggo naar kpn via een KPN medewerker die ons telefonisch heeft benaderd, daar zij we wel blij mee en wij willen graag de abonnement bij KPN houden, alleen de probleem is dat wij ons contract bij ziggo niet kunnen opzeggen tot 2024 .

dat is niet wat u collega ons verteld heeft, want volgens hem overstappen van ziggo naar kpn was helemaal geen probleem omdat ziggo de tarieven omhoog had getrokken, en daarmee vervallen alle rechten en plichten.

graag verzoek ik u een oplossing voor ons te bedenken.

bedankt bvb

Met vriendelijke groet

Rimon Lahdo

klantnummer: **************

Mobiel: **********

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

... volgens hem overstappen van ziggo naar kpn was helemaal geen probleem omdat ziggo de tarieven omhoog had getrokken, en daarmee vervallen alle rechten en plichten.

In die situatie moet u wel zelf opzeggen. Dat moet op het juiste moment en u bent zelf verantwoordelijk voor de correcte afhandeling. 

En "contractovername" heeft u in de titel staan. Maar dat heeft hier niets mee te maken. KPN neemt niets over.


Hallo @Rimon Victoria Sfe in sommige gevallen klopt het dat je binnen je contract op mag zeggen bij een bepaalde tariefsaanpassing als die in jouw nadeel uitvalt, dat geldt echter niet voor de jaarlijkse tariefaanpassing i.v.m. de inflatie. Daar niet je dan ook bericht van hebben gehad va Ziggo.

Als je normaal opzegt binnen je contracttermijn, dien je de nog niet-verstreken termijnen in één keer te voldoen aan je huidige provider.

Als je bij KPN nog binnen de 14 dagen bedenktijd zit, meteen alles opzeggen, dan blijf je gewoon bij Ziggo.

Heb je van de overstapservice gebruik gemaakt inclusief nummerbehoud, dan heb je al voordat je contract bij KPN inging meldingen van Ziggo gehad aangaande je abo en de gevolgen ervan met opzeggen.

Dus KPN kan hier niets mee, je hebt bij hun gewoon een abo afgesloten voor een X periode en dien je nu uit te zitten als de 14 dagen bedenktijd reeds voorbij zijn.

 


Hoi @Rimon Victoria Sfe en welkom hier op ons forum!

Ik zie dat de community je vraag al heeft beantwoord en ik kan hier eigenlijk niet zoveel meer aan toevoegen. Hopelijk heb je de aanvraag nog kunnen annuleren zodat je niet met dubbele kosten komt te zitten!