Skip to main content

@Jelle79 ,

 

Heb je inmiddels al een bevestiging ontvangen, ik zit met hetzelfde probleem. KPN medewerker die ik sprak impliceert dat ik lieg en ze wisten niks van deze flyer acties. 

Hoor graag!

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt aorigineel topic]

@Jelle79 ,


Ik had al eerder gereageerd maar KPN heeft mijn reactie verwijderd…

Heb jij iets iets gehoord hierover? Degene die ik telefonisch gesproken heb van KPN impliceert dat ik lieg (zijn woorden) en deze flyers niet uitgestuurd zijn. Ik ben dus niet de enige.


Hoor graag!​​​​​​​

 


Hoi @NTes 

Ik heb helaas nog niets gehoord. Wel erg vreemd dat de flyer verstuurd wordt maar de korting niet gegeven wordt. 

Mocht je toch nog iets horen, dan hoor ik het graag. Ik moet misschien ook maar eens bellen. 

Groet


@Jelle79 ,


Ik had al eerder gereageerd maar KPN heeft mijn reactie verwijderd…

Nee, daar heeft een KPN medewerker een apart topic van gemaakt. 


@Nick83 

heb je een link naar dit topic?


@Nick83

heb je een link naar dit topic?

https://forum.kpn.com/search/activity/topics?userid=541578


Hallo @NTes, welkom op het KPN Forum!

Ik heb een eigen topic voor jouw vraag aangemaakt. Zo houden we het forum overzichtelijk.

Je hebt dus een flyer ontvangen, maar nog geen bevestiging. Ik kijk graag even met je mee.

Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je dit gedaan hebt?


@Denise_ staat erin!


@NTes heb je al een update?


@NTes Je krijgt inderdaad nog een jaar korting! Het staat goed in het systeem.

Ik verwacht niet dat het gebeurt, maar het kan zijn dat je net als @Jelle79 even een factuur krijgt waarop de korting ontbreekt. Dit wordt de volgende maand dan herstelt.


@NTes Je krijgt inderdaad nog een jaar korting! Het staat goed in het systeem.

Ik verwacht niet dat het gebeurt, maar het kan zijn dat je net als @Jelle79 even een factuur krijgt waarop de korting ontbreekt. Dit wordt de volgende maand dan herstelt.

@Denise_ bedankt!