Skip to main content

Hoi, ik betaal elke maand €28,- aan kpn mobiel. Tot mijn grote verbazing is vanmorgen een bedrag van €123,- afgeschreven. Ik heb gekeken naar mijn factuur en zag dat er stond dat ik een bestelling heb gedaan van €94,- 

dus totaalbedrag is dan €123,- . Ik heb echter helemaal niks besteld! Dit klopt niet maar ik kan ook niemand bereiken. Hoe ga ik dit oplossen. 

Hallo @Merros , je had het vorige week al kunnen zien reageren, want de incasso is pas een week later.

Bel even met 0800 0402 voor uitleg.

 


Hoi @Merros, welkom bij ons op het forum. Als je een factuur krijgt die zoveel hoger is kan ik me goed voorstellen dat je daarvan opkijkt! Ik weet niet of ik er meer over kan zien, op je profiel staan nog geen gegevens van het abonnement. Als je wilt dat ik er een blik op werp kan je dat volledig invullen, met aanvullend de laatste 3 cijfers van je IBAN bij 'Persoonlijke opmerkingen’.

Bellen (0800-0402) is zoals Jan al noemt de snelste optie, daar kan iemand direct met je meekijken. Voor vragen over facturen is dat over het algemeen de beste optie.