Skip to main content

Er is door KPN Netwerk een fout gemaakt bij het aansluiten van onze nieuwe woning. In het Kadaster en bij de gemeente wonen wij op huisnummer 3B. Echter de in aansluiting door KPN Netwerk is abusievelijk 3A gekoppeld. Voor zover ik weet is de regel dat KPN Netwerk de kadastrale gegevens volgt en dat is in dit geval dus NIET gebeurd.

Ik wil hier niet mijn volledige adres plaatsen. Kan iemand van KPN contact met mij opnemen om het probleem van het verschil in Woonadres en aansluitadres en postadres op te lossen?

In de titel schrijft u 38 en in uw verhaal 3B? Volgens mij zit de B en de 8 niet bepaald naast elkaar op het toetsenbord, dus hoe zit dat?


'’ Woonadres en aansluitadres en postadres'’ + 3A + 3B + 38...

Daar ga je al. Succes met de afhandeling hiervan. 


Sorry. Typfoutje. Het gaat echt om de toevoeging in het adres. 3B dus.


In de titel schrijft u 38 en in uw verhaal 3B? Volgens mij zit de B en de 8 niet bepaald naast elkaar op het toetsenbord, dus hoe zit dat?

Scherp. Ik dacht de B en de 8 lijken wel op elkaar:) dus dacht misschien iets verkeerd geïnterpreteerd. Oh de verklaring is al gegeven zie ik. Sorry


KPN gaat jou niet bellen @Robert Th , je zult zelf in de telefoon moeten klimmen via 0800 0402 om het op te lossen.

 


Ik heb zojuist met 0800 0402gebeld. Graag zou ik een bevestiging krijgen dat alles nu wijst naar mijn Huisadres. Dus Woonadres; Postadres en Aansluitadres(technisch) gelijk zijn en naar 3B gaan.


Ik heb zojuist met 0800 0402gebeld. Graag zou ik een bevestiging krijgen dat alles nu wijst naar mijn Huisadres. Dus Woonadres; Postadres en Aansluitadres(technisch) gelijk zijn en naar 3B gaan.

Dat zul je via dit forum niet ontvangen @Robert Th , de mail-box en/of de SMS-box  in de gaten houden en zelf af en toe eens in MijnKPN kijken, daar staat ook de nodige correspondentie.

 


Ai, @Robert Th, dat is zeker niet handig! Ik heb van de ‘38’ in de titel ‘3B' gemaakt, om in ieder geval al iets van de verwarring weg te nemen 😉. Daarnaast zie ik dat het beste advies in deze situatie hierboven gegeven is: mijn collega's via 0800-0402 kunnen dit voor je in orde maken. Als je inmiddels gebeld hebt, ga ik er vanuit dat het nu inderdaad opgelost is. Zoals Nomen Nominandum hierboven aangeeft: houd je mailbox in de gaten.Â