In de titel schrijft u 38 en in uw verhaal 3B? Volgens mij zit de B en de 8 niet bepaald naast elkaar op het toetsenbord, dus hoe zit dat?
'’ Woonadres en aansluitadres en postadres'’ + 3A + 3B + 38...
Daar ga je al. Succes met de afhandeling hiervan.Â
Sorry. Typfoutje. Het gaat echt om de toevoeging in het adres. 3B dus.
In de titel schrijft u 38 en in uw verhaal 3B? Volgens mij zit de B en de 8 niet bepaald naast elkaar op het toetsenbord, dus hoe zit dat?
Scherp. Ik dacht de B en de 8 lijken wel op elkaar:) dus dacht misschien iets verkeerd geïnterpreteerd. Oh de verklaring is al gegeven zie ik. Sorry
KPN gaat jou niet bellen @Robert Th , je zult zelf in de telefoon moeten klimmen via 0800 0402 om het op te lossen.
Â
Ik heb zojuist met 0800 0402gebeld. Graag zou ik een bevestiging krijgen dat alles nu wijst naar mijn Huisadres. Dus Woonadres; Postadres en Aansluitadres(technisch) gelijk zijn en naar 3B gaan.
Ik heb zojuist met 0800 0402gebeld. Graag zou ik een bevestiging krijgen dat alles nu wijst naar mijn Huisadres. Dus Woonadres; Postadres en Aansluitadres(technisch) gelijk zijn en naar 3B gaan.
Dat zul je via dit forum niet ontvangen @Robert Th , de mail-box en/of de SMS-box in de gaten houden en zelf af en toe eens in MijnKPN kijken, daar staat ook de nodige correspondentie.
Â
Ai, @Robert Th, dat is zeker niet handig! Ik heb van de ‘38’ in de titel ‘3B' gemaakt, om in ieder geval al iets van de verwarring weg te nemen . Daarnaast zie ik dat het beste advies in deze situatie hierboven gegeven is: mijn collega's via 0800-0402 kunnen dit voor je in orde maken. Als je inmiddels gebeld hebt, ga ik er vanuit dat het nu inderdaad opgelost is. Zoals Nomen Nominandum hierboven aangeeft: houd je mailbox in de gaten.Â