Skip to main content

Ik zou graag willen weten waarom KPN Netwerk een factuur stuurt voor de aanleg van een koperlijn met een afwijkend IBAN nummer NL03 BNPA 0227 6964 41, dan bij mij bekend, welk ook niet door de IBAN check herkend wordt.

Hallo @Wittemans 

 

Dat zou ik ook niet vertrouwen, de rekeningnummers die ze gebruiken zijn ook onvindbaar.

De enige manier om zekerheid te krijgen is contact met KPN Netwerk opnemen, je kan ze bellen maar ook contact opnemen via Facebook of X.
Je kan ook mailen staat er op de contactpagina maar die link doet niets.

Telefonisch contact opnemen

bellen

U kunt ons telefonisch bereiken op 0880 06 37 44 op werkdagen tussen 8:30 en 17:00.

Houd rekening met een langere wachttijd.


Hoi @GeSp ,

 

Dank je wel voor je reactie, ik denk dat dat ook de enige manier is voor zover ik nu kan zien en niemand een soortgelijke ervaring heeft. Er is nog één topic met hetzelfde IBAN nummer maar daar is ook door KPN geen antwoord op gegeven zo lijkt het.


Het rekeningnummer welke u heeft gedeeld is inderdaad van KPNNetwerk en kan je vertrouwen.

 

Voor vragen over de factuur kun je bellen naar KPN Netwerk 088 006 37 44 of via de website.


Is gewoon de Bank Nationale de Paris. Oftewel, BNP bank,... Niets mis met een buitenlandse bank met NL Iban.