Skip to main content

Bericht gehad van post nl dat mijn pakket van kpn is geleverd. Nu zie ik dat het retour is gegaan naar kpn zelf weer. Omdat ik niet thuis was. Hoe nu verder?? 

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hi @Martijn b! Welkom op het forum. De snelste manier is bellen naar 0800-0402. Dan doen we gelijk een aanvraag om het pakket opnieuw te sturen. 

Lukt het via die manier niet, laat het dan hier weten. Vul daarbij ook je profiel in. Dan kan ik bij je gegevens om het pakket opnieuw te versturen. 


Jaren tevreden klant van KPN geweest tot mijn naderende verhuizing; m’n vriend belde naar de klantenservice om ons huidige abonnement te verhuizen. Dat was niet mogelijk omdat het een oud Telfort abonnement betreft, hij moest een nieuwe afsluiten, gelukt voor €40 voor de eerste maanden. Vervolgens bel ik op om m’n huidige op te zeggen; u heeft nog een oud voordelig abonnement die we kunnen verhuizen….met exact dezelfde voorwaarden als het abonnement die m’n vriend heeft afgesloten ga ik akkoord omdat deze €38,50 zou zijn de eerste maanden. Prima, ik werd door verbonden naar de verhuisafdeling. Neeeee…deze kunnen we niet verhuizen. Omdat t abonnement van m’n vriend al meteen geannuleerd is, konden ze niet hetzelfde tarief aanbieden. Maar gaande het gesprek zou toch wel lukken. Vervolgens krijg ik n overeenkomst in m’n mail en zie dat we de eerste maanden ineens €42,50 gaan betalen. Een week later word ik gebeld; het glasvezel is niet goed aangelegd dus….jammer voor je, we kunnen wel een noodpakket versturen, een direct online pakket. Vandaag werd ik weer gebeld; weer konden ze hun beloftes niet waarmaken. Het pakket was ondertussen verstuurd naar een door hun gekozen ophaalpunt. M’n vriend belde vanmiddag naar Ziggo; ja hoor, geen probleem, wij kunnen leveren. Kijk, zo hoort het. 
Een aantal minuten geleden kreeg ik een e-mail of ik zsm het noodpakket wil retourneren en het af wil geven bij het ophaalpunten. Daar ligt hij nog! Echt, dit moeten jullie toch zelf kunnen oplossen?!

ps: in de e-mail staat dat de verbinding weer werkt…?!? Welke verbinding 😂🫣

 

 

 

Beste mevrouw Doesburg,

 

Je hebt gebruik gemaakt van het Direct Online Pakket. Hiervoor heb je apparatuur in bruikleen gekregen. Omdat je verbinding weer werkt, heb je deze niet meer nodig. Stuur de apparatuur terug.

Apparatuur gratis terugsturen
Stuur de Mobile Wifi met bijbehorende simkaart, Digitenne tv-ontvanger en Digitenne antenne terug. Je kan de apparatuur in de doos van het Direct Online Pakket stoppen. Plak de adressticker met het retouradres op de doos. En lever de doos in bij het dichtstbijzijnde PostNL Servicepunt.


Hi @KimenLucien! Dat klinkt als een hoop miscommunicatie. Vervelend om op die manier je als klant te verliezen. 

Mocht je nog een melding krijgen over het terugsturen, laat het dan hier weten. Vul dan ook je profiel in. Geef daarbij aan om welk klantnummer het ging. Dan maak ik de rest in orde. Mocht je na een jaar Ziggo toch KPN weer overwegen, laat het dan ook hier weten. Dan help ik je het in 1 keer goed in orde te maken.