Skip to main content

Onderstaande actie werd in december gemaild:

 

KPN Pay: apps betalen via je KPN factuur

Snel en gemakkelijk betalen voor al je favoriete apps, games, muziek en meer? Dat kan ook via je KPN factuur. Probeer KPN Pay nu zelf en krijg t/m 27 juli 5,- retour op je eerste aankopen in 1 van de app stores.

 

Nu heb ik in december apps betaald via KPN Pay, maar zie ik de EUR 5,- op mijn eerste aankopen niet terug op mijn factuur. Waarom is dit?

 

admin: titel aagevuld ivm vindbaarheid 

Welkom op het forum @Blaercom! Voor zover ik kan vinden hebben we deze actie namelijk wel gehad maar betrof dit een actie die liep van 28 april tot 27 juli 2021. Dat is dus alweer een tijdje geleden. Zou je aan kunnen geven van welk e-mailadres je deze actie ontvangen hebt en welke datum de mail bij je is aangekomen?


KPN <campagne@kpn.com>  - 20 december 2021


@Blaercom ik kan niet met zekerheid zeggen waarom je deze mail gekregen hebt. Dit is namelijk niet een actie die nu loopt. Als je wilt kan ik verder onderzoek laten doen waarom deze mail nu gestuurd is. Zou je daarvoor je profiel willen invullen en daarbij specifiek ook willen vermelden naar welk e-mailadres deze is gestuurd? Wel is het zo dat gezien de actie nu niet loopt zal de korting helaas niet toegekend kan worden.