Skip to main content

Ik zit met het volgende, heb nu een maandelijks opzegbare Sim Only van KPN. Gisteren heb ik een nieuwe abo afgesloten met toestel en een nieuwe nummer, ook bij KPN. Nu wil ik die sim only opzeggen en datzelfde nummer meenemen naar het nieuwe abonnement.

 

Mij werd verteld dat ik die sim only moest opzeggen naar prepaid en dan nummerbehoud moest aanvragen bij mijn nieuwe abo. Ik heb gebeld naar de klantenservice om het te regelen, maar weet niet zeker of alles goed is gegaan (of überhaupt iets is gedaan) en wil zeker weten dat alles goed gaat en ik mijn nummer niet kwijt raak.

 

Kunnen jullie meekijken aub?

 

Thanks!

@bram0010  Vul je forumprofiel aan met je adres,naam en klantnummer dan ziet een moderator wie je bent zodra je aan de beurt bent.

PS het kan tot 5 dagen duren voordat je antwoord krijgt en heb je een mijn kpn account daar zou je kunnen zien hoe en wat


@bram0010  Vul je forumprofiel aan met je adres,naam en klantnummer dan ziet een moderator wie je bent zodra je aan de beurt bent.

PS het kan tot 5 dagen duren voordat je antwoord krijgt en heb je een mijn kpn account daar zou je kunnen zien hoe en wat

Yes, bedankt, heb dat zojuist allemaal ingevuld!


Wat er eigenlijk had moeten gebeuren en de kortste klap zou zijn geweest: Het sim only abonnement verlengen naar een nieuw abonnement met toestel. Dat heeft helaas niet plaats gevonden. 

Gelukkig is nu wel in gang gezet om van het eerste nummer een Prepaid te maken, waarna dit nummer gekoppeld zal worden aan het nieuw afgesloten abonnement. De juiste afdeling heeft dit inmiddels in behandeling en zal het verder uitvoeren @bram0010 


Wat er eigenlijk had moeten gebeuren en de kortste klap zou zijn geweest: Het sim only abonnement verlengen naar een nieuw abonnement met toestel. Dat is niet gebeurt.

Gelukkig is nu wel in gang gezet om van het eerste nummer een Prepaid te maken, waarna dit nummer gekoppeld zal worden aan het nieuw afgesloten abonnement. De juiste afdeling heeft dit inmiddels in behandeling en zal het verder uitvoeren @bram0010 

Bedankt voor je reactie. Hoelang gaat dit nog duren dan? Ik wil namelijk niet voor twee abonnementen blijven betalen als ik er maar 1 gebruik.

 

Ook zie ik dat ik aansluitkosten heb moeten betalen terwijl dit niet hoort te zijn. Op moment van bestellen waren er geen aansluitkosten.

En ik heb soms last van slecht bereik waardoor ik continue haper tijdens FaceTime bijvoorbeeld.

 

Hopelijk kunnen jullie mij helpen want ben speciaal naar KPN overgestapt omdat ik dacht dat het internet en service goed was.

 

@Jeroen_dB 


Iemand? Ik heb nog steeds geen reactie. Heb ook nog steeds last van slecht bereik.


Ongelofelijk. Ik wacht al 11 dagen op reactie, klantenservice werkt ook niet mee. Begin mijn overstap naar KPN wel in twijfel te brengen nu.