Skip to main content

Als jullie niet meer normaal kan bellen haal dan maar uit de lijst met telefoonverkoop. Jullie laten de telefoon te kort overgaan.

Is het echt van KPN? Om welke nummers gaat het die ze gebruiken?


Ja het is echt van kpn. Het is nummer 085 048 0844


Hallo @Beerman ,

Of blokkeer gewoon zelf dat nummer. 

Dat kan bij Vast Bellen via (de app) Mijn KPN. Bij mobiel bellen kun je het nummer in jouw telefoon zelf blokkeren.  


Ja het is echt van kpn. Het is nummer 085 048 0844

Ik zie hem niet op deze lijst staan:

https://www.kpn.com/service/veelgebruikte-telefoonnummers-kpn.htm

En een paar linkjes op internet lijken mij te doen vermoeden dat het een andere partij is.
Mijn advies: Blokkeer het nummer!


Ok bedankt ik al de nummers geblokkeerd.


Er zijn de laatste weken veel klachten over dit nummer: https://www.telefoonboek.nl/omgekeerd-zoeken/0850480844/

Is inderdaad niet van KPN. 

 


Ok bedankt ik al de nummers geblokkeerd.

Helemaal goed.


Waarschijnlijk bellen ze 2 of 3 nummers tegelijk. Degene die het eerst opneemt gaan ze mee in gesprek. De andere nummers droppen ze. Dat is voor die verkopers tijdwinst. Ze kunnen zo veel meer mensen bellen op een dag.


Waarschijnlijk bellen ze 2 of 3 nummers tegelijk. Degene die het eerst opneemt gaan ze mee in gesprek. De andere nummers droppen ze. Dat is voor die verkopers tijdwinst. Ze kunnen zo veel meer mensen bellen op een dag.

Volgens mij mogen callcenters dit toch niet meer zomaar doen?


Waarschijnlijk bellen ze 2 of 3 nummers tegelijk. Degene die het eerst opneemt gaan ze mee in gesprek. De andere nummers droppen ze. Dat is voor die verkopers tijdwinst. Ze kunnen zo veel meer mensen bellen op een dag.

Volgens mij mogen callcenters dit toch niet meer zomaar doen?

Ik heb geen flauw idee. Maar hoe valt dat te controleren? 


Is er nu niemand van jullie op het idee gekomen om @Beerman  het goede nummer te geven?
 

Het gratis nummer van KPN is 0800 0402

Bereikbaar op: ma-vr tussen 08:00 - 18:00, za. 08:00 - 17:00.

Zon- en feestdagen gesloten.