Skip to main content

ik zou graag 3x de kpn tv+ box willen, ik ben al jaren klant, en wil er nu een 3e tv+ box bij, heb de oude nog. dus zou graag 3x de tv+ box willen, maar dit kan blijkbaar niet. 

iemand een oplossing?

 

Je kan de Sagacom DIW7022 bestellen door je abonnement om te zetten naar KPN tv+

Zover ik weet kan dit momenteel alleen telefonisch.

Gratis via 0800-0402


Daar horen deze prijzen bij:

 


dank je!! telefonisch konden ze mij niet helpen. of misschien diegene die ik aan de lijn had in ieder geval niet. 

 


Als je 0800-0402 (gratis) belt en zegt dat je je huidige abonnement wilt omzetten naar KPN tv+, dan mag het geen probleem zijn. 


Ze gaven dat me abbo nog niet was afgelopen, maar dat lukt me toch stug als je al jaren lid bent. 


Ze gaven dat me abbo nog niet was afgelopen, maar dat lukt me toch stug als je al jaren lid bent. 

Dat klopt inderdaad @Jetje86 als je nog een lopend contract hebt, kun je dit pas omzetten naar TV+ aan het einde van je huidige vast contract.

In MijnKPN kun je je einde contractdatum zien.

 


Ze gaven dat me abbo nog niet was afgelopen, maar dat lukt me toch stug als je al jaren lid bent. 

Dat klopt inderdaad @Jetje86 als je nog een lopend contract hebt, kun je dit pas omzetten naar TV+ aan het einde van je huidige vast contract.

In MijnKPN kun je je einde contractdatum zien.

 

super dank je wel! dan wacht ik nog maar even 


Misschien is er niet voldoende bandbreedte, snelheid op jouw adres voor 3 tv ontvangers.