Skip to main content

KPN Nederland,

 

momenteel is het zo;

Mijn opzegging wordt niet verwerkt in jullie systeem(door onprofessioneel personeel)

ondertussen ben ik al een paar weken bezig om dit voor elkaar te krijgen! Na 10 jaar klant weigeren jullie doelbewust mijn opzegging! Wat illegaal en volgens de WET niet mag!

als jullie binnen 24 uur niet mijn opzegging juist verweken in het systeem en dus blijven incasseren zal ik aangifte tegen uw bedrijf doen bij de politie!

ook zal ik de juiste instanties aan het werk zetten!

 

jullie zijn echt gek geworden!!

 

Hallo @antwan ,

Opzeggen kun je door te bellen met 0800-0402. Doordeweeks tussen 8.00 en 18.00. Op zaterdag tot 17.00.

Uiteraard moet jouw contractperiode wel voorbij zijn.


Hallo @Noordzee,

Dank voor je reactie.

Ik heb vaak gebeld, te vaak!

Als KPN gewoon de eerste datum hanteert en juist had omgegaan met het verwerken van gegevens, was ik niet weken bezig om nu nog steeds te horen dat er nog niet is opgezegd:(

 

hoe lastig kan het zijn KPN;)

 


Hoi @antwan

Wat gek dat het niet lukt, maar zullen het zeker niet weigeren. Ik heb niet doe mogelijkheid om jouw abonnement op te zeggen. Dit moet echt telefonisch. Dus wil je net als Noordzee aanraden om even te bellen met 0800-0402 te bellen. Als je dan opzeggen inspreekt kom je bij de juiste afdeling en kan mijn collega dat in orde maken.