Skip to main content

Per 1 Juli overgestapt naar Ziggo. Na veel gedoe en gebel, eindelijk voor elkaar gekregen om op te zeggen. Mail ontvangen met bevestiging van opzegging en in September de credituren factuur ontvangen. Denk je eindelijk van KPN af te zijn ontvang ik een factuur voor de maand Oktbober met abbonements kosten.  Gisteren gebeld met de klantenservice waarin mij werd verteld dat ik nog steeds een abbonement heb lopen bij KPN. Reden daarvan is dat ze mij hebben geprobeerd te bellen en ik heb niet heb terug gebeld?!  dit terwijl er duidelijk in de mail dit staat vermeld: 

Als we u binnen de opzegtermijn van 1 maand niet hebben gesproken, zeggen we uw abonnement alsnog op. Dit doen we op de door u gewenste opzegdatum. U ontvangt daarna een definitieve bevestiging van uw opzegging per e-mail of per post.

Ondanks dat bleef de medewerker beweren dat de fout bij mij ligt en moet betalen?!

mijn advies aan KPN :  regel je administratie en val mij niet meer lastig met spook facturen.

Ik heb de mail van KPN met de bevestiging van Opzegging dus kom maar op met de incasso.

maar van mij krijgen jullie helemaal niks meer. 

Hi @Beeps1971, wat een nare ervering!

Zover ik het kan lezen heb jij alles goed gedaan, en als ik het goed zie is er ook een klacht voor je ingediend. Herken je dit? Mijn advies is om een reactie af te wachten op de klacht, ik verwacht dat je dit in de loop van volgende week krijgt. 

Mocht dat niet zo zijn, laat het me hier weten. Dan kijk ik wat ik voor je kan doen. 

Opzeggen via het opzegformulier op de website wordt niet door de KPN behandeld. Alhoewel ze daartoe wettelijk wel verplicht zijn. Maar de KPN heeft gewoon ******* . Bij mij worden ook nog steeds facturen van mijn rekening af geschreven terwijl het contract allang is opgezegd en verlopen …

Admin: bericht aangepast op basis van onze huisregels

@Alex van KPN , Nee ik heb nog geen klacht ingediend. Zoals ik ook al tegen de klantenservice aan de telefoon heb gemeld. Na alle beschuldiging van de kpn klantenservice dat de fout bij mij ligt ben ik er helemaal klaar mee. Stuur maar incasso of deurwaarder dan vechten wij het wel uit in de rechtbank want zover ga ik het laten doorlopen. Aangezien ik hier de mail van opzegging per 1juli van kpn heb liggen ga ik verder geen moeite meer doen.

Hi @Beeps1971, wat een nare ervering!

Zover ik het kan lezen heb jij alles goed gedaan, en als ik het goed zie is er ook een klacht voor je ingediend. Herken je dit? Mijn advies is om een reactie af te wachten op de klacht, ik verwacht dat je dit in de loop van volgende week krijgt. 

Mocht dat niet zo zijn, laat het me hier weten. Dan kijk ik wat ik voor je kan doen. 

@Alex van KPN Zou je mij de retourdoos kunnen toezenden zodat ik eindelijk eens alles kan terug sturen? Heb dit al 4x gevraagd maar nog steeds niks ontvangen , enkel vandaag weer een factuur!. Zo vermoeiend dit! 

Hallo @Beeps1971 ,

Ik zou zelf voor die opzegging toch gewoon nog een keer contact opnemen met de klantenservice. Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen ze jou per direct of op een moment dat het jou uitkomt. Facebook en X zijn alternatieven. 

Maar goed: 

Zou je mij de retourdoos kunnen toezenden zodat ik eindelijk eens alles kan terug sturen? Heb dit al 4x gevraagd maar nog steeds niks ontvangen , enkel vandaag weer een factuur!. Zo vermoeiend dit! 

Realiseer je dat jouw abonnement nu nog niet opgezegd is, daarom heb je nog geen retourdoos ontvangen.

Hoe stuur ik apparatuur in bruikleen retour naar KPN?

Heb je jouw abonnement opgezegd of heb je jouw bestelling geannuleerd? Dan krijg je van ons een retourdoos, inclusief retoursticker en instructies voor het terugsturen. De doos geef je af bij een PostNL locatie. Daar heb je veertien dagen de tijd voor. Je apparatuur op deze manier retour sturen is gratis.

Wat als ik geen retourdoos ontvangen heb?

Geen probleem. Je kunt ook een eigen doos gebruiken om de apparatuur in te verpakken. Er zijn geen kosten aan verbonden. Iets versturen naar een antwoordnummer is altijd gratis. Je pakt de apparatuur in een willekeurige, stevige doos in, en verstuurt dit gratis naar ons retouradres:

KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

Welke apparatuur moet ik terugsturen?

Van je tv- en internetabonnement stuur je terug:

• De Experia Box (modem)
  • De tv-ontvanger(s)
  • Stroomadapter(s)

Van je Digitenne-abonnement stuur je terug:

• De tv-ontvanger(s)
  • De antenne(s)
  • De stroomadapter(s)

bron: 

@Noordzee "Realiseer je dat jouw abonnement nu nog niet opgezegd is, daarom heb je nog geen retourdoos ontvangen"

mijn abonnement is wel opgezegd, daar heb ik ook bewijs van. Dat Kpn er een zooitje van maakt, maakt mij nog geen klant.

Bedankt voor het adres ! 

@Alex van KPN , Nee ik heb nog geen klacht ingediend. Zoals ik ook al tegen de klantenservice aan de telefoon heb gemeld. Na alle beschuldiging van de kpn klantenservice dat de fout bij mij ligt ben ik er helemaal klaar mee. Stuur maar incasso of deurwaarder dan vechten wij het wel uit in de rechtbank want zover ga ik het laten doorlopen. Aangezien ik hier de mail van opzegging per 1juli van kpn heb liggen ga ik verder geen moeite meer doen.

Dat is zeker niet nodig hoor, ik pak dit op. Ik heb je een privébericht gestuurd. 

@Beeps1971 bij deze geregeld. Het abonnement is met terugwerkende kracht opgezegd vanaf 1 juli. 

@Alex van KPN Bedankt voor de moeite de doos met apparatuur heb ik vandaag verzonden.

Helemaal goed, bedankt voor je begrip en geduld. Je weet me hier te vinden mocht het nodig zijn. 

@Alex van KPN Helaas gaat het weer fout! Mail ontvangen dat de opzegging per 5 Nov is verwerkt! Ipv 1 Juli. Ontvang nog steeds facturen.

@Alex van KPN Helaas gaat het weer fout! Mail ontvangen dat de opzegging per 5 Nov is verwerkt! Ipv 1 Juli. Ontvang nog steeds facturen.

Excuus, ik heb dit verkeerd uitgelegd. Dat is een automatisch bericht omdat het abonnement nu stop is gezegd. Ik heb zelf handmatig de correctie met terugwerkende kracht verwerkt vanaf 1 juli. Dat komt dus helemaal goed. 

Reageer