Skip to main content

Om te voldoen aan de voorwaarden van een nieuwe hypotheek wil ik mijn toestel aflossen in verband met de BKR registratie. 
Na meerdere pogingen wordt mijn aanvraag voor vervroegd aflossen telkens afgewezen. 

Na telefonisch contact begreep ik van een medewerker dat ik nog €1,67 heb openstaan en dat ik nog maar een aanvraag moest indienen. 
De laatste €1,67 wordt eind deze maand namelijk betaald, maar in verband met de hypotheek kan ik hier eigenlijk niet op wachten. 

Telefonisch blijkt het onmogelijk om hiervoor de juiste persoon te treffen, vandaar dat ik het via het forum probeer. 

Mocht iemand een tip hebben waar ik iets aan heb zou zeer welkom zijn! 

Bedankt alvast. 

Nu de €1,67 betalen


En weet je ook hoe ik dat het beste kan doen?

Aangezien het onmogelijk blijkt om een betaalverzoek te ontvangen? 


En weet je ook hoe ik dat het beste kan doen?

Aangezien het onmogelijk blijkt om een betaalverzoek te ontvangen? 

Een overschrijving met bij de omschrijving / kenmerk je klantnummer en lening nummer?


Hi @Per-m2 en welkom op het forum! 

Niet handig dat het aflossen af wordt gewezen. 😕 Dit gaat inderdaad via het formulier voor vervroegd aflossen op onze site. 
Als die afgewezen wordt dan kun je met ons bellen via 0800-0402 en te vragen naar de afdeling Collections. Zij zijn van maandag t/m vrijdag: van 08:00 tot 17:30 uur bereikbaar. 
Zij kunnen je verder helpen wat betreft het aflossen van het krediet en hopelijk is het dan op tijd geregeld voor de hyptoheek!