Skip to main content

Contract van internet/tv en mobiel lopen af in juni , had een 2 jarig contract. vraag bel mij, men belt terug in vraag een nieuw aanbod voor een contract. Antwoord kijk maar op bij kpn???? ik vraag een nieuw aanbod . zie nieuwe klanten 1e 12 maanden 35 euro per maand. ANTWOORD DOEN WE NIET TOT ZIENS,

 

NOU ZOVEEL MOEITE DOEN OM NIEUWE KLANT TE KRIJGEN, EN DE BESTAANDE KLANTEN LATEN STIKKEN. ALS DAT ZO GAAT BIJ KPN, DAN GA OK WEL VERDER KIJKEN. WAT EEN ARROGANTIE

Dat is bij iedere provider zo. De nieuwe klant krijgt een leuke welkomstbonus.  Heeft niets met arrogantie te maken. En als het aanbod niet aanstaat stap je over. Zo simpel is het. 


 Ok, als dat die nieuwe vorm van klanten binding is. 

 


Wat had je verwacht?


Ha @bono8a, welkom! Als consument snap ik heel goed dat je op zoek bent naar de beste deal, maar als medewerker probeer ik altijd uit te leggen dat als we iedereen elk jaar opnieuw korting zouden geven, dat we dan de prijzen omhoog zouden gooien. 

Ik stuur een linkje mee naar KPN Voor Jou:

We bieden extraatjes, tips en nog veel meer. Daarnaast hebben we natuurlijk de Combivoordelen die je krijgt als je verschillende diensten van ons afneemt. 


combi heb ik al, geen oplossing.

Ik vraag een aanbieding, aan verhalen heb ik niets, commercieel gezien kan een klant hier niets mee.


Je kunt eind mei/begin juni even bellen met 0800 0402, afdeling opzeggingen en vragen of ze nog een leuk aanbod voor je hebben @bono8a , nee heb je, ja kun je krijgen.

 


Wat je nu zegt is:

 

Beste klant, bel zelf maar / zoek het je maar uit.

 

Heeft KPN geen een commerciele trainingen in klant beheer / behoud,

 

Een klant proberen te behouden is goedkoper dan een klant werven. De wervings afdeling van KPN kost zo bakken met geld.

 

 

 


Wat je nu zegt is:

 

Beste klant, bel zelf maar / zoek het je maar uit.

 

@bono8a

In de praktijk is er maar een heel klein gedeelte van de klanten die hiervoor met KPN gaat bellen. 

Na ruim dertig jaar klant zijn, heb ik dit afgelopen jaar voor het eerst gedaan en ik heb toen inderdaad een tijdelijke korting gekregen bij de verlenging van mijn contract. 

 

Je kunt in juni (na afloop van jouw contract) jouw abonnement goedkoper maken door te verlengen.

Dat kan telefonisch via 0800-0402. Het kan sinds kort ook via internet: https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet maar dan krijg je geen tijdelijke korting. 

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Hier vindt je de status van de bekende bevindingen van KPN TV+: 

 

De door jou genoemde 35 euro geldt alleen voor nieuwe klanten. De huidige prijzen en mogelijkheden vindt je in dit overzicht: 

Â