Skip to main content

Ben al ruim 20 jaar klant van Kpn met tv, telefoon vast en mobiel en internet.

Heb ik laatst klantenservice gebeld omdat ik al jaren ruim 80 euro in de maand betaal.

Aardige mijnheer van Kpn zet mij vervolgens om naar veel goedkoper abonnement en legt mij uit dat je zelf elk jaar moet kijken of het goedkoper kan. Dat, al het jaren “teveel” betaalde, terzijde.

Ik ontvang enkele dagen later keurig een nieuw tv modem kastje.

Daar zit verder niets bij om de oude apparatuur terug te sturen, geen brief en geen retourdoos.

Dus breng ik de oude apparatuur de volgende dag naar de milieu straat voor recycling.

Ontvang ik van PostNL pas op 18 juli een brief van KPN die gedateerd is op 13 juli.
Bericht dat ik de apparatuur retour moet sturen naar Kpn.

Wel, dat kan dus niet meer.

Vervolgens ontvang ik een herinnering over het retoursturen, dus maar eens gaan bellen met de klantenservice van Kpn.

Wat denk je? Totaal geen begrip, enige wat mevrouw van Kpn mij weet te vertellen is dat ik waarschijnlijk een boete krijg. Daar ben ik dus niet blij van geworden!

Hoi @Jan 1961. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je geen informatie hebt ontvangen over het retourneren van jouw tv-ontvanger. Ik begrijp dat je geen apparatuur meer hebt om retour te sturen omdat je het inmiddels naar de milieu straat hebt gebracht. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan geef ik dit door aan onze Logistieke afdeling. Ik hoor graag van je! 


Dag Vikash,

Dank voor uw reactie.

Ik heb mijn gegevens ingevuld bij mijn profiel.

Vriendelijke groet, Jan


Hoi @Jan 1961. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je geen informatie hebt ontvangen over het retourneren van jouw tv-ontvanger. Ik begrijp dat je geen apparatuur meer hebt om retour te sturen omdat je het inmiddels naar de milieu straat hebt gebracht. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan geef ik dit door aan onze Logistieke afdeling. Ik hoor graag van je! 

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het zojuist doorgegeven en verwacht dat je hier niets meer over hoort. 😊


Goedemorgen Vikash,

Hier een vergelijkbaar probleem maar dan vwb 1 tv ontvanger. Die had ik al gerecycled, apparaat ongeveer 7 jaar in bezit gehad. Het modem en 1 tv ontvanger heb ik klaar staan om te retourneren. Ook ik kreeg gisteren pas een reminder voor het terugsturen van oude apparaten. Moet ook eerlijk zeggen dat ik allang vergeten was dat alles teruggestuurd moest worden maar ben nog steeds klant en kreeg nieuw modem en tv ontvangers. 


Ik heb alles in 1 doos teruggestuurd en krijg nu een mail dat er 1 tv ontvanger mist. Ik heb 1 modem en 2x tv ontvanger retour gezonden met alle bedrading en afstandsbedieningen. 
 

Moet ik die mail dan ook naar negeren?


@PoezelPoes ik heb zojuist aan onze logistieke afdeling doorgegeven dat je alles retour hebt gestuurd. Je mag het mailtje als niet verzonden beschouwen. 


Ah dank u wel!


Ik blijf mails en brieven krijgen. Hoe kan dat dan?


@PoezelPoes Dat is vreemd. Ik heb het toch echt doorgegeven. Je mag deze mailtjes en brieven als niet verzonden beschouwen. 


Reageer