Skip to main content

Tot 23 mei van dit jaar had ik een vast contract bij KPN voor thuis ( tv en internet. Dat contract is stilzwijgend verlengd en eigenlijk een variabel contract geworden. Immers nu maandelijks opzegbaar.

Stel dat ik nu opnieuw een vast contract afsluit, kom ik dan in aanmerking voor de actieprijs van 35,- euro gedurende 6 maanden of anders 2 wifi punten gratis. 

Wie heeft het juiste antwoord.

Hallo @Hansb51 ,

Nee helaas, zo werkt het niet. Die aanbieding is alleen voor nieuwe klanten. Iedere klant krijgt eenmalig zo'n aanbieding, soms zelfs een gratis TV. 

 

Je kunt tegenwoordig wel je thuisabonnement verlengen. Er is op die manier een mogelijkheid om iets te besparen op je maandelijkse kosten en zo de inflatiecorrectie te ontlopen.
 

Je kunt na afloop van jouw contractperiode via het gratis telefoonnummer 0800-0402 vragen om een verlenging van jouw contract (nieuw jaarcontract) en dan meteen vragen om een overstap naar KPN TV+. Dan krijg je ook een nieuwe ontvanger. In de meeste situaties ga je dan besparen op je kosten. Check de huidige prijzen via dit schema: 

Lees alles over de voor- en nadelen van KPN TV+ in dit topic: 

 

 


Hallo @Hansb51 je zou eventueel wel kunnen bellen met 0800 0402 en vragen of ze een aanbieding voor je hebben als je je contract verlengt. Het nadeel is dan wel dat je weer 1 vol jaar aan KPN vast zit en dat moet je dus maar willen voor een beetje korting.

Â