Skip to main content

Vorig jaar heb ik last gehad van het verbindingsprobleem met mijn iphone 11.  Toen heb ik in oktober twee keer contact gehad over de geboden oplossing.  Ik gaf toen aan dat een toestelruil niet nodig was, maar dat ik wel de compensatie van de abonnementskosten wilde. Als het goed is heeft de persoon die ik sprak dit toen in het systeem gezet. 
Tot op heden heb ik nog niks ontvangen en dus had ik recent via facebook messenger contact met de klantenservice. Diegene zei te kunnen zien dat er contact was opgenomen, maar omdat ze geen gehoor kregen was het afgesloten. Dat snap ik niet, omdat ik twee telefoongesprekken heb gevoerd. De medewerker in de messenger chat gaf mij het telefoonnummer van de reparatieservice. De dame die ik daar aan de lijn kreeg verwees mij juist naar de klantenservice, omdat zij geen zicht had op financiële zaken. Nou weet ik niet meer hoe het zit 🤔

Ontvang ik nog compensatie of is het bij mij afgesloten? 

Vul even je forumprofiel in, een moderator zal dan binnen 1 a 3 dagen met je meekijken hoe het zit.


Dank voor jouw reactie @Ik_Combineer 

Ik heb mijn forumprofiel verder ingevuld. 
 


Kan ik dit topic weer verwijderen? 
Ik heb toch geen reactie meer ontvangen. 
En die compensatie zal ik wel niet meer krijgen..


Ik reageer even in dit topic, omdat er bij mijn eigen topic geen reactie is geweest van een moderator.

Ik heb de compensatie nog niet gekregen en vraag me af of ik het uberhaupt nog krijg.

Aangezien ik geen gebruik heb gemaakt van de ruiling van toestellen zou het wel leuk zijn als ik nog de compensatie kreeg.

Dan heb ik ook nog enige tegemoetkoming voor de overlast die de storing gaf.

Ik heb het vermoeden dat er misschien per ongeluk in het systeem is gezet dat ik geen gebruik wil maken van de compensatie. Ik had alleen aangegeven dat mijn toestel niet omgeruild hoefde te worden


Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic


Verwijder a.u.b. mijn topic! 

zelf kan ik dat volgens mij niet doen en ik krijg toch geen reactie.

waarschijnlijk weet toch niemand hoe het zit met die compensatie.

ik ben behoorlijk teleurgesteld in de communicatie 😑 


Hoi @Charlot32, excuses dat je geen reactie hebt gehad. Je bent er vermoedelijk doorheen geglipt. :(

Ik heb begrepen dat je contact hebt via messenger. Mijn collega handelt het via die weg verder af. 

 

Mocht je nog weer andere vragen, krijgen, dan horen wij graag weer van je. 


@Bart_Z dank voor je reactie hier.

Ik zou nu inderdaad gebeld gaan worden binnen 3 werkdagen. 
Zou je dit topic voor mij willen sluiten/verwijderen?
Of kan ik die zelf weghalen? 


Ik zie dat er gisteren een belpoging is geweest vanuit de klachtenafdeling @Charlot32. Men zal het blijven proberen tot dit met jou is afgehandeld. 


Ik zie dat er gisteren een belpoging is geweest vanuit de klachtenafdeling @Charlot32. Men zal het blijven proberen tot dit met jou is afgehandeld. 

Ja klopt. Ik heb gister iemand van die afdeling aan de lijn gehad.  Ze hebben mij een mail gestuurd en ik moest documenten terugsturen als bewijs dat ik mijn iPhone 11 toen zelf al via Belsimpel had opgestuurd en een werkend toestel had ontvangen. Het gaat mij er nu om dat ik de beloofde compensatie van abonnementskosten nog niet had ontvangen en het lijkt erop dat dit nergens meer bekend is. 
De mevrouw van de klachtenafdeling kon in haar systeem ook niet zien in welke periode ik het probleem had