Skip to main content

Kan iemand mij uitleggen waarom voormalig Telfortklanten geen persoonlijk bericht vooraf krijgen, dat de prijzen bij KPN per juli weer omhoog gaan?

Ik heb dit probleem/deze vraag bij KPN klantenservice gemeld/gesteld en uiteindelijk weten ze het niet en zeggen ze dat ze niet verplicht zijn hun klanten op de hoogte te stellen over prijsstijgingen?!

Dat is volgens mij onjuist. Ik ontvang wel mijn facturen in mijn mailbox en door dramatische prijsverhogingen 4 maanden achter elkaar verleden jaar; (allemaal onder het mom van dat mijn Telfort kortingen vervallen waren) zonder enig bericht vooraf, heb ik er speciaal op gelet dit jaar.

Dus ook regelmatig mijn spambox gecheckt, maar geen KPN bericht!

Wat is de reden dat oud Telfortklanten geen mail of brief krijgen over prijsstijgingen, ik dacht dat ik nu toch KPN klant was en ik hoor toch tijdig te weten dat er den prijsstijging komt en er niet middels de factuur van juli 2022 achter moet komen?!

Ik ben het niet eens met het uiteindelijke antwoord " dat ze het niet verplicht zijn" , daarnaast vraag ik mij af welke belangrijke mails ik eventueel nog meer misloop?!

Iemand een antwoord of dezelfde ervaring, bvd.

Hallo @ME123 

 

Mijn moeder, ook voormalig Telfort klant (met een @telfort.nl emailadres), heeft die mail wel ontvangen, ze ontvangt allerlei mails van KPN over wijzigingen, acties, facturen e.d.

KPN is overigens zeker wel verplicht om klanten op de hoogste te stellen van dit soort prijsstijgingen.

Ik denk eerder dat het ergens anders fout gaat bij jou, staat er wellicht ergens in de systemen van KPN nog een oud emailadres waar ze dat naar toe sturen.

Is je emailadres ooit gewijzigd bij Telfort of KPN?

Dat zou de klantenservice na moeten kunnen kijken maar je kan ook hier je forum profiel invullen en een reactie van een KPN medewerker afwachten, dan kunnen die kijken of er iets verkeerd staat in een systeem.


Hallo @ME123 een soortgelijke vraag/ opmerking heb je ook al in een ander topic gesteld, dus nog een keer plaatsen is onnodig, verwarrend en tegen de huisregels.

 


Excuses, ik ben nieuw hier en besef dat nu en zal proberen niets meer (dubbel) te vragen.

Het probleem wordt toch niet opgelost, en wat  betreft de reactie en/of oplossingen van GeSp> Nee, mailadres is niet gewijzigd en alles is vorig jaar al "uitgeplozen". Kpn zegt dat alles klopt, en facturen ontvang ik ook keurig, inclusief de prijsverhoging;)!

De Kpn zegt dat ze het niet verplicht zijn en sluiten een zeer onbevredigend gesprek daarmee af, dus wat wanhopig heb ik hier een profiel aangemaakt en zoek ik overal naar antwoorden, dat is dus ook foutief van mij achteraf gezien, ik snap niet zo goed hoe dit forum werkt en zal het hier maar bij laten.

Mijn dank en nogmaals  sorry dat ik niet alle huisregels heb gelezen of gevolgd.

Een oud Telfort klant die nooit voor VOL aangezien zal worden bij KPN...


Hr Jan D, mijn mailbox stroomt nu vol met o.a. Uw reacties op mijn vragen. Als ik mij niet a/d regels hou kunt U dat uiteraard uitspreken, de manier waarop echter> ervaar ik als niet prettig, als nieuweling hier en jaagt mij ook meteen weer weg van dit forum…

Ik denk dat dit forum dus niet bedoelt is voor mensen die er met KPN klantenservice  niet uitkomen, en als je niet alle regels inside-out kent, wordt je kort en bondig de mond gesnoerd...


Hallo @Anonymous ik heb heel correct en beleefd gereageerd op jouw vragen, als jij dat anders ziet spijt me dat, maar binnen het forum gelden nu eenmaal huisregels om het voor iedereen zo aangenaam en eenvoudig mogelijk te maken. Als men diverse topics aanmaakt met dezelfde vragen of 'inbreekt' in een bestaand topic van iemand anders is dat verwarrend voor diegenen die jou proberen te helpen en weten dus niet meer wat ze nu waar moeten beantwoorden. Als je je per onderwerp bij 1 eigen topic houdt is het voor jezelf ook veel gemakkelijker teruglezen. Dat gezegd hebbende, welkom bij het forum enTFT-klanten zijn niet anders dan KPN-klanten, TFT-klanten zijn alleen klanten onder de TFT-voorwaarden en niet onder de KPN-voorwaarden. Willen TFT-klanten als volwaardig KPN-klant beschouwd worden dan kunnen ze overstappen naar het 'echte' KPN onder de dan geldende voorwaarden en prijzen.

 


En helaas is hij nu weggegaan zonder dat zijn probleem is opgelost.