Skip to main content

LS

Ben al meer dan 30 jaar klant bij KPN met een volledig glasvezel pakket, en twee digitenne kastjes

Hoorde laats dat nieuwe klanten een TV gratis ontvangen, wat krijgen trouwe klanten.

Rob

Al 30 jaar glasvezel? In ieder geval is het zo dat nieuwe klanten gelokt worden met aanbiedingen en daarna gewoon het normale tarief betalen net als iedere andere klant. Zo’n aanbieding is eenmalig.

Trouwe klanten krijgen af en toe kado’s en verrassingen zoals dubbele data bij combivoordeel of extra zenders voor een aantal maanden.


Die cadeau's zijn gewoon de honing om klanten van andere providers weg te lokken.

Wat denk je dat het gaat kosten als ook vaste klanten, bij bijvoorbeeld verlengen, ook zo'n duur cadeau kunnen krijgen??? JUIST, dan gaan de abonnemeneten flink omhoog!

Trouwe klanten krijgen dus daarom een minder duur abonnement. En onlangs nog bij de combi van een vast en mobiel abonnement een verdubbeling van de GB's op dat laatste!

Digitenne zul je niet hebben, maar Interactieve TV. Met Arris VIP2952, Arcadyan HMB2260 kastjes.


Digitenne zul je niet hebben, maar Interactieve TV. Met Arris VIP2952, Arcadyan HMB2260 kastjes.

 

@Robea kan prima digitenne hebben naast een internet en tv abonnement. 

 

 

LS

Ben al meer dan 30 jaar klant bij KPN met een volledig glasvezel pakket, en twee digitenne kastjes

Hoorde laats dat nieuwe klanten een TV gratis ontvangen, wat krijgen trouwe klanten.

Rob

 

Uiteraard gaat KPN niet al zijn klanten een tv kado doen.

Voor bestaande klanten is er de voor jou pagina met allerlei voordeeltjes. 

 

Als je een al wat ouder abonnement hebt, loont het om daar eens naar te laten kijken, en evt naar een modern hussel abonnement te gaan. Dit kan soms behoorlijk schelen in de maandelijkse kosten, en je krijgt de nieuwe apparatuur in bruikleen. Je kunt 0800 0402 bellen om bespreken of dit aantrekkelijk voor je is.


Dan is het beste dat ik over stap naar een andere provider. 


rare combi, 30 jaar glasvezel en 2 maal digitenne. Hoop voor je dat de nieuwe provider ook digitenne heeft ;-)


Dit is wel een hele vreemde reactie van een KPN medewerker. 


Dit is wel een hele vreemde reactie van een KPN medewerker. 

ik ben geen KPN medewerker, dit is een community voor kpn klanten door kpn klanten. En soms komt een KPN moderator kijken als de klanten er zelf niet uit kunnen komen.


Dat is nog gekker, mijn gegevens zijn zichtbaar voor klanten.

Dat kan ik niet geloven, hoe kan een particulier weten dat ik Digitenne heb.

 


LS

Ben al meer dan 30 jaar klant bij KPN met een volledig glasvezel pakket, en twee digitenne kastjes

Hoorde laats dat nieuwe klanten een TV gratis ontvangen, wat krijgen trouwe klanten.

Rob

 

Dat is nog gekker, mijn gegevens zijn zichtbaar voor klanten.

Dat kan ik niet geloven, hoe kan een particulier weten dat ik Digitenne heb.

 

Dat geef je zelf aan ;)


Lekker dure combi ook. Glasvezel internet en 2 x de zxv7200 …. 😱


Hoi @Robea en welkom hier op ons forum!

Allereerst mooi om te lezen dat je al zo lang klant bij ons bent. Ik doe de voorzichtige aanname dat we veel zaken goed doen want anders was je niet zo lang klant bij ons geweest. Ik begrijp je vraag wel en licht graag toe waarom je als bestaande klant geen gratis tv krijgt. Al sinds jaar en dag werken providers met zogenaamde welkomstaanbiedingen. Iedereen die nieuw klant wordt, kan bij de start van zijn of haar abonnement eenmalig gebruik maken van zo'n aanbieding. Daar zitten leuke aanbiedingen tussen maar uiteindelijk zijn het ook niet meer dan lokkertjes. Als we nu alle bestaande klanten een gratis tv zouden geven dan weet ik niet hoe lang KPN nog bestaat, dat is simpelweg niet realistisch. 

 

Dat is nog gekker, mijn gegevens zijn zichtbaar voor klanten.

Dat kan ik niet geloven, hoe kan een particulier weten dat ik Digitenne heb.

 

In je eerste bericht geef je letterlijk aan dat je een glasvezelpakket hebt en 2 Digitenne ontvangers ;)Â