Skip to main content

Geachte heren,

Kun je gevolgschade claimen bij kpn ,omdat kpn een fout gemaakt heeft dmv abonnement stop zetten,terwijl je gevraagd hebt een wijziging te maken in je internet/tv abonnement. 

Heb eenmalig een bedrag van €7.50 op mijn internet/tv abonnement gehad ivm geen internet/tv via kpn

Gevolg daarvan anderhalve week geen internet/tv.

Hogere kosten bij je een andere provider ivm belkosten/internet.

Hoi @Stier1969 

De kosten van geen internet kun je claimen, gevolgschade wordt nooit vergoedt


Nee. Je kunt alleen aanspraak maken op de wettelijke garantieregeling. Gevolgschade is hiervan uitgesloten. 

https://www.consumentenbond.nl/internet/geld-terug-bij-netwerkstoringen


Goedemiddag, 

Bedankt voor jullie reactie,

Was er al bang voor dat dat zo werkt.

Helaas pindakaas.


Goedemiddag, 

Ik heb het nog even na gekeken, maar in de algemene voorwaarden voor vaste en mobiele telecommunicatie staan andere voorwaarden.

Hoofstuk 14

Dienst die buiten gebruik is gesteld of niet beschikbaar was zonder dat we daarvoor een geldige reden hadden.

Schade door andere administratieve fouten dan hierboven staan beschreven.

Heb niet alles vermeld,.maar deze 2 staan oa vermeld.

De overeenkomst is beëindigd zonder mijn toestemming,dus

 administratie fout ligt bij kpn

Tenminste staat in de algemene voorwaarden zo omschreven

 

 

 


Je kunt en mag het lezen hoe je wilt, gevolgschade wordt niet vergoed! 


Duidelijk vanuit jullie standpunt,

Dan ga ik rechtsbijstand inschakelen, ben het hier niet mee eens.

Moet voor kosten opdraaien,waar ik niet voor gekozen heb.

Bij Kpn ligt de fout


Ook hier lees je niet goed. Wie is jullie? Ik ben geen medewerker van KPN, ik ben een klant van KPN :-)

Ik wens je veel succes met je vervolgstappen. Laat vooral weten hoe het voor je is afgelopen. Ben zeer benieuwd. 


Dank je wel

Kan het allicht proberen

Bedankt voor je reactie,

Zodra ik iets meer weet

Stuur een bericht


Ik meen het oprecht voor je! Inderdaad, wie niet waagt, die niet wint...


Thanks👍


Maarja wat kan die vervolgschade dan zijn? Niet thuis kunnen werken is geen schade want u kunt ook naar uw werkplek gaan. Extra bundels ook niet want dat wilt u zelf. Laatst was er iemand die dagjes uit wilde claimen omdat er geen internet was. Dat ging uiteraard niet gebeuren. Zonder internet is niet comfortabel maar schade...nee ik zie niet in wat dat zou kunnen zijn.


@Stier1969 Welkom op het forum. 

Wat vervelend om te lezen dat er een fout is gemaakt en dat je een tijd zonder diensten hebt gezeten. 

Ik lees dat je voor de dagen dat je geen diensten hebt gehad een compensatie hebt ontvangen. 

Op het moment dat je geen diensten hebt krijg je vanuit KPN vaak een alternatief aangeboden. Bijvoorbeeld een noodpakket als deze beschikbaar zijn. 

Of als je een KPN abonnement hebt dan kan hier een databundel op worden toegevoegd. 

Gevolgschade als bundels bij een andere provider of andere kosten worden zoals hierboven al eerder vermeld niet vergoed. 

Nee. Je kunt alleen aanspraak maken op de wettelijke garantieregeling. Gevolgschade is hiervan uitgesloten. 

https://www.consumentenbond.nl/internet/geld-terug-bij-netwerkstoringen