Skip to main content

Goedemiddag

Ik wil graag mijn oude facturen vanaf april 2020 opgestuurd krijgen. Mijn iPhone 12 is tijdens mijn reis gestolen 

Mijn reisverzekering vroeg naar de facturen van mijn iPhone dat ik in 2020 bij jullie aangeschaft heb. 

 

Alvast mijn dank

Mw K. Hardjokesumo


Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Goedemiddag

Ik wil graag mijn oude facturen vanaf april 2020 opgestuurd krijgen. Mijn iPhone 12 is tijdens mijn reis gestolen 

Mijn reisverzekering vroeg naar de facturen van mijn iPhone dat ik in 2020 bij jullie aangeschaft heb. 

 

Alvast mijn dank

Mw K. Hardjokesumo

 


Hoi @Kastie, welkom bij ons op het forum. Wat vervelend dat jouw toestel is gestolen! Dat beïnvloedt je reis meteen. Heb je wel een tijdelijke telefoon om nog bereikbaar te zijn voor het thuisfront?

We kunnen kijken of de facturen te vinden zijn, maar op je profiel staan geen gegevens. Daardoor kan ik nog niets zien. Als je daar je postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN invult kan ik kijken of ik de facturen kan vinden.

Je kunt ons hier ook over bellen, dat is de snellere optie hiervoor. We zijn bereikbaar op 0800-0402.