Hoi @Bob1983
Het forum kan je hier niet mee helpen en raad ik je dus aan om te bellen met het gratis nummer van de KPN 0800 0402
Bereikbaar op: ma t/m vr tussen 08.00 - 18.00 uur, za. 08:00 - 17:00 uur.
Zon- en feestdagen gesloten.
Hoi @Bob1983
Het forum kan je hier niet mee helpen en raad ik je dus aan om te bellen met het gratis nummer van de KPN 0800 0402
Bereikbaar op: ma t/m vr tussen 08.00 - 18.00 uur, za. 08:00 - 17:00 uur.
Zon- en feestdagen gesloten.
Hoi @huistijger,
Dank je, maar ik heb dus reeds gebeld (de vorige keer ook) en opzegging gedaan via de website en dat was dus niet goed gegaan, vandaar dit topic om alsnog de bevestiging van opzegging te ontvangen.
Via de Community lukt het (helaas) altijd wel om dingen voor elkaar te krijgen….
Hoi @Bob1983
Net zoals mede community lid @huistijger al schreef in zijn reactie naar jouw, kan er omtrent opzeggingen van abonnementen niets gedaan worden via de community van KPN, dit zelfde geldt ook voor de officiële bevestiging hiervan die je per mail ontvangt.
In jouw topic lees ik tevens, dat het abonnement nog niet is opgezegd omdat je nog gebeld gaat worden door een medewerker van KPN met een aanbod om toch te blijven.
Maar ik begrijp uit je woorden, dat je het abonnement graag per direct wilt beëindigen en wilt wachten op de Black Friday Deals.
Hou wel rekening met een opzegtermijn van een maand, gezien vanaf de dag dat je abonnement wordt opgezegd.
Wil je wachten op de Black Friday Deals van KPN, dan wil ik je alvast zeggen dat je daar geen gebruik van kan maken, omdat je minimaal 6 maanden geen klant mag zijn geweest bij KPN om van nieuwe acties gebruik te kunnen maken (vast internet, televisie en vast bellen).
Dus je zou met Black Friday bij andere providers moeten gaan kijken.
Voor het direct beëindigen van je abonnement, dien je echt even te bellen met de afdeling opzeggingen en contractbeheer van KPN.
Een medewerker van deze afdeling kan direct de beëindiging in gang zetten, waarna je vaak binnen het uur de bevestiging daarvan per mail ontvangt, met daarin ook de einddatum.
Telefoonnummers KPN:
- 0800-0402 (Vanaf elke telefoon)
- 1200 (Vanaf een KPN mobiele aansluiting)
De afdeling Opzeggingen en Contractbeheer is bereikbaar:
- Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur (2 uur langer open dan de overige afdelingen tijdens werkdagen)
- Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
- Zondag gesloten
Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in: opzeggen en je wordt direct doorverbonden met een medewerker van bovenstaande afdeling.