Skip to main content

Ook ik krijg de factuur thuis gestuurd van en mobiel en internet en tv.

ook ik heb net 30 min😳 in de wacht gehangen en verbinding verbroken!

kunnen jullie aub stoppen met post sturen waar ik zelf voor betaal? 
 

en nee het lukt niet zelf ook niet voor internet en tv wat jullie zeggen zo makkelijk zelf te doen is.

Dus hierbij vraag ik jullie vriendelijk te stoppen met mij post te sturen en dat in rekening te brengen!!!!

Goedemorgen @Leukdatikerben, welkom hier op de KPN Community en dank voor je bericht :)

Als ik het goed begrijp, ontvang je op dit moment de facturen per post waar je voor dient te betalen, zeg ik dat zo goed? Heel zuur dat de verbinding werd verbroken nadat je een half uur in de wacht hebt moeten staan, dat hoort natuurlijk niet zo. In principe zijn dit geen zaken die we het via Forum regelen en daarom wil ik je vriendelijk verzoeken om morgen nogmaals hierover te bellen met 0800 0402 (en geef dan vervolgens aan dat je graag een medewerker wenst te spreken). Mijn collega's van de helpdesk kunnen dit namelijk gewoon voor je regelen. Voor wat het waard is; oprechte excuses voor het ervaren ongemak! 


@Leukdatikerben Je betaal alleen voor de factuur indien je niet via automatisch incasso kan betalen. Dat stuk gaat over vast bellen, maar ik neem aan dat voor andere diensten van KPN gelden dezelfde voorwaarden. 

Factuur Instellingen Vast Bellen

Wat kan ik aanpassen

Je kan de factuur voor je vaste telefoonnummer via de post of via e-mail ontvangen. Dit is in beide gevallen gratis.
Je kunt de volgende instellingen laten wijzigen:

  • Factuur per post
  • Factuur per e-mail
  • E-mailadres waarnaar de factuur wordt gestuurd

Bij een automatische incasso worden er geen kosten in rekening gebracht.
Heb je gekozen voor een andere betaalwijze dan automatische incasso?
Dan betaal je daarvoor € 2,50 per maand.

 

Hoe pas ik mijn instellingen aan?

Geef je wijziging telefonisch aan ons door.

Je aangepaste factuurinstellingen gaan in vanaf de volgende factuurperiode.


Goedemorgen @Leukdatikerben, welkom hier op de KPN Community en dank voor je bericht :)

Als ik het goed begrijp, ontvang je op dit moment de facturen per post waar je voor dient te betalen, zeg ik dat zo goed? Heel zuur dat de verbinding werd verbroken nadat je een half uur in de wacht hebt moeten staan, dat hoort natuurlijk niet zo. In principe zijn dit geen zaken die we het via Forum regelen en daarom wil ik je vriendelijk verzoeken om morgen nogmaals hierover te bellen met 0800 0402 (en geef dan vervolgens aan dat je graag een medewerker wenst te spreken). Mijn collega's van de helpdesk kunnen dit namelijk gewoon voor je regelen. Voor wat het waard is; oprechte excuses voor het ervaren ongemak! 

Ik heb zeker nog een keer gebeld. De medewerkster had dit nog nooooiiittt gehoord. Ze moest even gaan zoeken. Na 10 min in de wacht zou ik door verbonden worden met de juiste afdeling. 43 min in de wacht gestaan… en je raad het al weer de verbinding verbroken!!! Dus als je een advies hebt wat echt helpt hoor ik dit heeeeellll graag van je!


@Leukdatikerben Je betaal alleen voor de factuur indien je niet via automatisch incasso kan betalen. Dat stuk gaat over vast bellen, maar ik neem aan dat voor andere diensten van KPN gelden dezelfde voorwaarden. 

Factuur Instellingen Vast Bellen

Wat kan ik aanpassen

Je kan de factuur voor je vaste telefoonnummer via de post of via e-mail ontvangen. Dit is in beide gevallen gratis.
Je kunt de volgende instellingen laten wijzigen:

  • Factuur per post
  • Factuur per e-mail
  • E-mailadres waarnaar de factuur wordt gestuurd

Bij een automatische incasso worden er geen kosten in rekening gebracht.
Heb je gekozen voor een andere betaalwijze dan automatische incasso?
Dan betaal je daarvoor € 2,50 per maand.

 

Hoe pas ik mijn instellingen aan?

Geef je wijziging telefonisch aan ons door.

Je aangepaste factuurinstellingen gaan in vanaf de volgende factuurperiode.

Hai tdn,

 

ja dat zou je verwachten is alleen jammer genoeg niet zo.

mijn rekeningen van kpn gaan via automatische incasso, en voor de post moet ik gewoon betalen.

lief dat je mee denkt 🙏🏼


Goedemorgen @Leukdatikerben, welkom hier op de KPN Community en dank voor je bericht :)

Als ik het goed begrijp, ontvang je op dit moment de facturen per post waar je voor dient te betalen, zeg ik dat zo goed? Heel zuur dat de verbinding werd verbroken nadat je een half uur in de wacht hebt moeten staan, dat hoort natuurlijk niet zo. In principe zijn dit geen zaken die we het via Forum regelen en daarom wil ik je vriendelijk verzoeken om morgen nogmaals hierover te bellen met 0800 0402 (en geef dan vervolgens aan dat je graag een medewerker wenst te spreken). Mijn collega's van de helpdesk kunnen dit namelijk gewoon voor je regelen. Voor wat het waard is; oprechte excuses voor het ervaren ongemak! 

Ik heb zeker nog een keer gebeld. De medewerkster had dit nog nooooiiittt gehoord. Ze moest even gaan zoeken. Na 10 min in de wacht zou ik door verbonden worden met de juiste afdeling. 43 min in de wacht gestaan… en je raad het al weer de verbinding verbroken!!! Dus als je een advies hebt wat echt helpt hoor ik dit heeeeellll graag van je!

 

Hoi @Leukdatikerben 

Als je belt met de klantenservice van KPN (0800-0402 of via KPN Mobiel 1200), spreek dan nadat de voice respons systeem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
Facturatie en Betalingen dan wordt je naar de juiste afdeling doorverbonden die dat voor jouw kunnen stop zetten.

Het is uiteraard vervelend, dat je ook bij jouw tweede poging de verbinding werd verbroken.
Dus vandaar dat ik je ook adviseer om Facturatie en Betalingen in te spreken, en dus niet meer doorverbinden met een medewerker (dat is te algemeen).


Reageer