Skip to main content

goedenavond,

 

moeten wij onze aanvraag annuleren? tijdens het aanmelden stond nergens vermeld dat een monteur 75 euro kost!  75 euro? dat word leuk met onze reuma,

gestraft worden voor een medische aandoening zien wij namelijk niet echt zitten,

we zitten er serieus over na te denken om alles te annuleren en bij ziggo te blijven,

waarom word tijdens het bestellen nergens vermeld dat een monteur 75 euro kost? valt dat onder de 100% installatie garantie?

Ik weet niet wat reuma met KPN te maken heeft, maar een installatie monteur is gratis bij een nieuw abonnement @R1CHARD82 


Ik weet niet wat reuma met KPN te maken heeft, maar een installatie monteur is gratis bij een nieuw abonnement @R1CHARD82 

 

heeft er mee te maken dat we de handen/vingers niet goed kunnen gebruiken en dat is wel handig met installatie….

 

bij het volgen van de bestelstatusLink staat een stukje dat een monteur geld kost


Ik weet niet wat reuma met KPN te maken heeft, maar een installatie monteur is gratis bij een nieuw abonnement @R1CHARD82 

 

hier:

https://www.kpn.com/service/monteur/installatiemonteur.htm

staat het ook dat ook bij nieuwe klanten een monteur geld kost ( betaalde monteur )


Het ligt wat genuanceerder. Op die pagina staat het volgende:

Ben je een nieuwe klant, ga je verhuizen of krijg je glasvezel? Dan sturen we je een installatiepakket. Dit installeer je makkelijk zelf. Is het op jouw adres niet mogelijk om zelf te installeren? Dan krijg je van ons een bericht dat er een monteur langskomt.

Die monteur is dan gratis.

Wil je liever niet zelf installeren? Kies dan voor een betaalde monteur.

Alleen als je bij voorbaat voor een monteur kiest, dan kost het geld.

Bij mij waren zelfs twee monteursbezoeken nodig, maar die hebben mij niets gekost.


Het ligt wat genuanceerder. Op die pagina staat het volgende:

Ben je een nieuwe klant, ga je verhuizen of krijg je glasvezel? Dan sturen we je een installatiepakket. Dit installeer je makkelijk zelf. Is het op jouw adres niet mogelijk om zelf te installeren? Dan krijg je van ons een bericht dat er een monteur langskomt.

Die monteur is dan gratis.

Wil je liever niet zelf installeren? Kies dan voor een betaalde monteur.

Alleen als je bij voorbaat voor een monteur kiest, dan kost het geld.

het is niet dat we het zelf niet willen, het is dat we het zelf ivm reuma/artrose niet kunnen,


Het ligt wat genuanceerder. Op die pagina staat het volgende:

Ben je een nieuwe klant, ga je verhuizen of krijg je glasvezel? Dan sturen we je een installatiepakket. Dit installeer je makkelijk zelf. Is het op jouw adres niet mogelijk om zelf te installeren? Dan krijg je van ons een bericht dat er een monteur langskomt.

Die monteur is dan gratis.

Wil je liever niet zelf installeren? Kies dan voor een betaalde monteur.

Alleen als je bij voorbaat voor een monteur kiest, dan kost het geld.

Bij mij waren zelfs twee monteursbezoeken nodig, maar die hebben mij niets gekost.

elke situatie is anders,

 

ik neem het risico niet….


als ik even reken, je gaat naar kpn en krijgt dan (volgens mij) een aantal maanden fikse korting op het maandbedrag. Als je bij Ziggo blijft krijg je dat denk ik niet. Die 75 eur is dan vervelend (niemand in de buurt die even kan helpen?) maar je bent nog steeds goedkoper uit als je naar kpn gaat.


In dit geval zou ik zsm de klantenservice bellen om de boel te annuleren, je hebt altijd 14 dagen bedenktijd.


Hoi @R1CHARD82 .  Ik zie nu dit topic terwijl wij al lang in gesprek zijn in een ander topic.

Ik sluit deze en stel voor dat we ALLE vragen die jij vanaf nu nog hebt in ons andere topic behandelen: