Skip to main content

Onze laatste factuur klopt niet, ik heb 2x contact gehad, ben ook 1x terug gebeld door een zeer klantonvriendelijk dame van backoffice. Mij werd wat beloofd en zou bevestiging krijgen via mail.

Niks van dit alles. 2e keer gebeld en er zou opnieuw contact opgenomen worden. Dat was afgelopen dinsdag en tot nu nog steeds niks gehoord.

Ik heb een contract gekregen op 17-11 per mail van 42 euro per maand. Nu staat er bij mijnkpn 47 euro per maand en daar willen ze blijkbaar niks aan doen....

Hallo @dokter81 ,

In het contract wordt altijd de bruto prijs gezet. Dus onder KPN Husselkorting. De reden hiervoor is dat je de korting alleen krijgt zolang je aan de voorwaarden voldoet.

Dan lijkt het erop dat je jouw 5 euro korting vanwege KPN-Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

  


Nee, dat is het niet. Wij hebben gewoon een bestaand contract verlengd met een jaar en daarbij een korting bedongen.  Er is niets gewijzigd....ook niet met de mobiele abonnementen.

Er wordt gewoon van het contract afgeweken....ik heb het contract van verlenging voor een nieuw jaar op 17 november 2021 in de mail bevestigd gekregen. Daar is het maandbedrag 42 euro. Nu rekenen ze 47 euro.

De reden van 1 van de medewerkers was dat de korting niet kon.....maar ik heb dus gewoon een contract met die kortingen.

Nu wil ik best ergens over praten, maar dan moet ik wel de kans krijgen en ook op een normale manier. En niet afgesnauwd worden met als reden deze korting kan niet...


OK @dokter81 , 

Dan kan een moderator ernaar kijken. Vul dan wel jouw volledige forumprofiel, want anders kunnen ze niets voor jou betekenen.


Goedemiddag @dokter81, als ik jouw gegevens erbij zoek, zie ik dat er inmiddels al contact met je op is genomen over jouw vraag en er is ook een uitleg gegeven plus is er een vergoeding ingevoerd na overleg met jou. Tevens loopt er bij de klachtenafdeling nog een melding van jou, die via Klachtencompas is binnengekomen. Ik stel dan ook voor, om de afhandeling via die weg te laten lopen. 


Hallo @Jeroen_dB,

 

Blijkbaar kun jij dus wel zien dat er contact geweest is en een vergoeding ingevoerd. Zoals ik in mijn eerste bericht aangaf….dat contact is erg klantonvriendelijk geweest en daarbij...de vergoeding was ook niet echt een keuze, maar het was of dat of niks. Terwijl er van jullie kant van mijn contract wordt afgeweken. Dat noem ik niet echt overleg….maar dwingen.

Daarnaast had ik dus gevraagd om bevestiging per mail en die zou ik krijgen. Dat is dus niet gebeurd, en ik ben daarom inderdaad ook via het klachtenkompas een klacht in gaan dienen. Nu ben ik wel weer teruggebeld, maar nu is het weer wachten op contact omdat de medewerker niet kon zien wat er nu aan de hand was. Blijkbaar kan het dus wel…..

We wachten nu gewoon af, als het goed is neemt een medewerker van Kpn begin deze week contact met me op.

Bedankt voor je reactie in ieder geval.


Nee, dat is het niet. Wij hebben gewoon een bestaand contract verlengd met een jaar en daarbij een korting bedongen.  Er is niets gewijzigd....

Verlengen betekent altijd een nieuw contract. Het bestaande contract vervalt dan gewoon. Ook alles wat daarbij zit, kortingen bijvoorbeeld, vervalt.

U krijgt bij verlenging altijd een nieuw contract. Mogelijk zitten daar dezelfde kortingen en voorwaarden bij. Maar mogelijk ook niet. En mogelijk is de prijsopbouw ook anders.


@Nick83 

Volgens de eerste medewerker zag ik dat verkeerd, dat ik een contract heb. Het is een kostenoverzicht.

Maar toen ik vroeg of ik er dan ook per direct vanaf kon werd het anders…..dus is het in mijn ogen gewoon een jaarcontract.

Daarbij, als ik bel om mijn contract met een jaar te verlengen, en spreek daarbij kortingen af voor het nieuwe jaarcontract, en alles qua internetsnelheid, zenderpakketten enz.. blijft hetzelfde en ik krijg een nieuw contract met daarbij de prijs voor het 1e half jaar en de hogere prijs voor het 2e half jaar heb ik toch gewoon een vaste prijs afgesproken??? Of mis ik nu wat? Dus dan kan het volgens mij niet zo zijn dat ik ineens 5 euro per maand meer moet betalen omdat een korting niet geldt?

 

Ik had bij klachtenkompas ook een klacht neergelegd omdat er niet zo veel schot in de zaak zat….en vooralsnog is het onder voorbehoud opgelost. Ik moet de bevestigingsmail nog krijgen en het bedrag moet nog terug gestort worden. Maar nu wordt de afgesproken prijs van het contract gehandhaafd.

Dus nu betaal ik wat ik in November heb afgesproken.


Uiteindelijk is het goed gekomen. Ik heb uiteindelijk nooit een bevestigingsmail gekregen….maar vandaag is het bedrag wat we ter compensatie kregen gestort op onze rekening. Dus nu betalen we via een omweg het afgesproken maandbedrag. 


Goedenavond, ik heb 2 dagen geleden gebeld dat mijn factuurbedrag niet klopt en dat ik €5,00 teveel betaal komende maand. Hierbij is mijn korting niet berekend omdat ik ook tv en internet heb van KPN. Nu zou ik gebeld of gemaild worden binnen 24 uur. Niks van dat alles. Heb zelf al 5x proberen te bellen met een wachttijd van 12 minuten wat ik dus echt niet doe. Het is niet de eerste keer dat ik verkeerd ingelicht wordt en vindt dit een kwalijke zaak. Moet voor elke vraag/ klacht wel 4x bellen voordat je op de juiste manier wordt geholpen. Niet echt klantvriendelijk!

*Admin: bericht afgesplitst van originele topic