Skip to main content

Hallo,

Tijdje geleden abonnement opgezegd. Retourdoos ontvangen en de spullen geretourneerd wat gevraagd wordt. Mail ontvangen dat het ontvangen is. Heb nu 2x een mail gekregen dat niet alles is geretourneerd. 

Deze apparatuur hebben we van u ontvangen:

Tv ontvanger 

Modem

Deze apparatuur hebben we nog niet van u ontvangen: tv ontvanger. 

Dus er is een tv ontvanger ontvangen en een tv ontvanger nog niet ontvangen. Is een beetje lastig als ik er 1 heb ontvangen en al geretourneerd heb. 

Heb gezocht naar een telnr of iets dergelijks om in contact te komen met kpn maar dat is niet te vinden. Ik wil namelijk niet voor onverwachte kosten komen te staan. 

Gewoon het verzend bewijs heel lang en heel goed bewaren @Kai R 


Gewoon het verzend bewijs heel lang en heel goed bewaren @Kai R 

Ja dat zegt alleen niks over de inhoud van het pakket vrees ik:)


Hoi @RobvdPoel 

Ik denk dat er een fout in het systeem is geslopen, waardoor deze nu denkt dat je 2 TV ontvangers had, waarvan er nu 1 is teruggekomen.
Hoe dat kan gebeuren, blijft een vraagteken, maar zorgt er nu wel voor dat je onterecht herinneringen blijft ontvangen vanuit KPN.

Een moderator zou dit voor je kunnen oplossen, zorg ervoor dat je forum profiel volledig is ingevuld, zodat een moderator gelijk al je gegevens heeft.

En bewaar zoals mede forumlid @N.N. al zei, het verzendbewijs van PostNL goed!
Je hebt namelijk voldaan aan je verplichting, om de apparatuur terug te sturen aan KPN.

Zodra het is opgelost, en alles weer goed staat in het systeem zou je het verzendbewijs kunnen weggooien, maar NIET eerder uiteraard.


Ik snap de irrtatie wel. Heb net ook weer apparatuur teruggestuurd. Het gaat meestal goed. Maar niet altijd dus. Vervelende discussies. Idd retourbewijs bewaren. Trackandtrace nummer voer ik meestal op in PostNl app zodat je ook kan zien dat het pakket retour is aangekomen. 


Hi @Kai R,

Ik sluit me aan bij de anderen hier maar geef je daarnaast ook de garantie vanuit KPN dat je verdere berichten hierover mag negeren. Het komt wel eens voor dat er iets niet helemaal goed gekoppeld wordt bij ons retourcentrum en dat daardoor de automatische herinneringen verzonden gaan worden. 

Jij kunt hier zelf weinig aan doen én je hebt de moeite genomen om het bij ons te melden, dus je hoeft je verder geen zorgen meer te maken over de afhandeling hiervan!


Reageer