Skip to main content

Kreeg vandaag de laatste herinnering, i.v.m. het terug sturen van een modem. Het modem is teruggestuurd samen met KPN TV box. Alleen het zat in dezelfde doos, omdat ik maar één

doos heb ontvangen van KPN. Er zaten wel twee labels bij, eentje heb ik daarvan gebruikt en op de doos geplakt, en volgens mij was dat ook het label wat betrekking had op het modem. Het tweede label heb ik in de doos gedaan. Met een toelichting(want ik was al bang dat het verkeerd zou gaan).  Ik heb er over gebeld toen ik de eerste herinnering kreeg met KPN, ,twee weken geleden, een en ander toegelicht en er is een notitie van gemaakt.  Ook het track and trace nummer is genoteerd( 3SPNMK002363132). Het pakket is afgeleverd op donderdag 26 september, zie de bijlage. Ondanks dat ik het besproken heb met KPN, geef ik het hier nog een keer aan. Want zit uiteraard niet op het in rekening brengen van een Fritz modem te wachten. Ik heb alles goed afgehandeld.

 

Hallo @RobvdPoel ,

Je kunt die laatste herinnering negeren. 
 
Er is twee weken terug al een notitie gemaakt in jouw klantdossier. Dus dan gaat er hiernaar geen vervolg op komen. Die herinneringen worden automatisch verstuurd. 


Hallo @RobvdPoel ,

Je kunt die laatste herinnering negeren. 
 
Er is twee terug al een notitie gemaakt in jouw klantdossier. Dus dan gaat er hiernaar geen vervolg op komen. Die herinneringen worden automatisch verstuurd. 

Ik weet het:-) en toch weer de drang voelen om te reageren als je zo’n herinnering ontvangt.


Reageer