Hoi KPN,
heb ik op 7 september niet 1 maar 2 ontvangers terug gebracht naar de KPN winkel, maar jullie blijven mij herinneringen sturen dat ik nog steeds 1 ontvanger moet terugsturen.
Zou dat kunnen stoppen aub.
Mvg Iwan
Hoi KPN,
heb ik op 7 september niet 1 maar 2 ontvangers terug gebracht naar de KPN winkel, maar jullie blijven mij herinneringen sturen dat ik nog steeds 1 ontvanger moet terugsturen.
Zou dat kunnen stoppen aub.
Mvg Iwan
Hoi
Welkom op de community van KPN.
Ben je al langs geweest bij de KPN Winkel aan het Forum 2 in Almere??
Ik zou daar als eerste even navraag doen, of jouw beide TV ontvangers wel goed naar het magazijn van KPN zijn verstuurt, zodat ze ook los gekoppeld kunnen worden uit jouw klantgegevens.
Je kunt dan aangeven, dat je nog steeds wordt bedolven onder de herinneringen.
Vul daarnaast je community profiel volledig in, mocht je dit nog niet gedaan hebben.
Zodat een KPN moderator ook in jouw gegevens mee kan kijken.
Vergeet daarbij niet de laatste 4 cijfers van je IBAN bankrekening in te vullen bij “persoonlijke opmerkingen” waarmee de facturen van KPN worden betaald.
Je komt in jouw profiel, door rechtsboven op je avatar de klikken (naast de blauwe button met “stel je vraag” erin).
Klik dan op Mijn Profiel en vervolgens Bewerk Profiel.
Het kan enkele dagen duren voordat een moderator jouw vraag gaat beantwoorden.
In de tussentijd zou ik sowieso even langs de KPN Winkel gaan in Almere.
Hallo
Hoi
Nou ik heb de retourbon er als plaatje bijgevoegd, dat zou toch voldoende moeten zijn.
Ik heb deze bon, dus maak me niet heel druk. Maar het was voor het milieu / Recyclen van materialen en ondertussen heb ik al een brief (papier) gekregen en denk dat er nog een paar volgen als het niet goed in het systeem aan de KPN zijde gezet wordt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.