Skip to main content

Ik ben de draad bij KPN weer kwijt.

Ik woon in een verzorgingstehuis. Brabant Zorg heeft hier het netwerk van KPN. Je kunt daar een speciaal abonnement voor afsluiten. Deze wordt als volgt omschreven:

Bewoners van zorginstellingen krijgen Internet en TV met BelOnbeperkt Altijd voor een speciale prijs van €38,50 per maand. Zolang het abonnement loopt.

Onbeperkt bellen zonder extra kosten
Vast telefoonnummer
Televisie kijken met Programma Gemist en Live Pauzeren
Stabiel internet in het hele huis
Gratis monteur die alles installeert

 

Ik heb over de installatie al zoveel met de KPN gebeld dat ik er moedeloos van wordt. Nu krijg ik weer een factuur die volgens mij niet klopt. Deze correspondeert niet met bovenstaande. Kan er iemand duidelijkheid geven over wat nu het speciale KPN tarief is voor zorginstellingen ?

Alvast bedankt voor de reactie en hulp.

Hoi @T. van Zutphen, welkom op ons forum!
Als de zorginstelling alles goed heeft doorgegeven moet deze korting automatisch aanstaan als je bestelt vanaf een adres in de instelling.
Ik kan deze kortingen niet aanpassen maar kan wel altijd even meekijken hoe alles er nu bij staat. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Beste Thomas,

 

Ik heb het profiel ingevuld. Ik hoop nu echt dat dit nu wel goed gaat. 

 

Met vriendelijke groeten,

 

  1. van Zutphen

Bedankt voor je gegevens @T. van Zutphen, ik zie de korting netjes aan staan! Ook op de eerste factuur stond deze al goed. Had je al naar de specificatie gekeken? Deze kun je terugvinden in je MijnKPN


Beste Thomas,

 

Als ik op de factuur klik krijg ik een error melding.

message":"UNAUTHORIZED_REQUEST","errors"::],"key":null,"code":"UNAUTHORIZED_REQUEST","error_code":""}

mvrgr

 

Theo


Welke browser gebruik je? Of de MijnKPN app? Kun je het eens proberen met een andere browser en/of de app? Of vanaf een ander apparaat?


@T. van Zutphen is het nog gelukt de factuur te downloaden?