Skip to main content

Hallo,

Ik krijg mijn factuur van kpn en daar staat dat ik 22,50 betaal voor KPN 12GB en 150 min/sms. Dit terwijl ik 20 had afgesproken bij mobiel.nl. Dit staat ook in het contract welke ik van hun heb ontvangen. 
 

Verder staat er nog een vergoeding open van €50 die in mindering gebracht kan gaan worden op mijn factuur, dit door onmogelijkheden van het systeem een paar maanden geleden. Als het goed is staat dat in mijn notities. Alleen kan ik KPN op dit moment niet bellen omdat ik in Amerika zit. En er is geen e-mail beschikbaar waar ik al deze vragen kwijt kan. Hopelijk kan iemand van kpn mij via deze weg helpen. 

Heeft u een thuisabonnement bij KPN? Dan hoort u denk ik nog € 2,50 korting te krijgen.


Klopt, die krijg ik ook, maar die gaat nu van die 22,50 af en dat zou dus eigenlijk van 20 af moeten gaan. 


Hmmm... ik snap niet helemaal. Want als je nu op de website afsluit betaal je € 17,50 voor 150 belminuten en 12 GB als je ook een thuisabonnement hebt. En die 12 GB word ook nog eens verdubbeld. 

Als je 6 GB neemt zou je effectief dus 12 GB krijgen. Vanwege die verdubbeling. Dan zou u zelfs maar 15 euro betalen. 

Wanneer heeft u dat abonnement afgesloten? 


Ik heb 12 GB en 150 min, wat door verdubbeling 24 GB wordt en dit is afgesloten in november voor €20. Daar gaat een korting vanaf van 2,50 omdat ik ook thuis internet van KPN heb en bij het totaal komen er nog toestelkosten bij. Deze toestelkosten kloppen, die zijn in mijn factuur hetzelfde zoals afgesproken met mobiel.nl
 

Ik betaal volgens mijn factuur echter 22,50. Dat is dus 2,50 per maand te veel. 


Dan moet je op blad 2 van de factuur de specificatie even goed controleren met het contract, dan zie je ook waar het fout gaat @Yvonnnn 


Klopt, en op pagina 2 zie ik dat er 22,50 in rekening is gebracht in plaats van 20.


Kunt u een schermafdruk plaatsen van de factuurregels op pagina 2? Hoe word de korting genoemd die er wel staat?